Home Περιβάλλον Ηγετική θέση της LG στη νέα κατηγορία του μητρώου EPEAT, βάσει αυστηρών περιβαλλοντικών κριτηρίων
Ηγετική θέση της LG στη νέα κατηγορία του μητρώου EPEAT, βάσει αυστηρών περιβαλλοντικών κριτηρίων

Ηγετική θέση της LG στη νέα κατηγορία του μητρώου EPEAT, βάσει αυστηρών περιβαλλοντικών κριτηρίων

0
0

Περισσότερα από 50 μοντέλα τηλεοράσεων της LG Electronics (LG) περιλαμβάνονται πλέον στο EPEAT, το παγκόσμιο μητρώο πράσινων ηλεκτρονικών συσκευών, το οποίο πρόσφατα επεκτάθηκε, ώστε να συμπεριλάβει για πρώτη φορά και τηλεοράσεις.


EPEAT_logoΗ νέα αυτή ταξινόμηση με βάση τα οικολογικά χαρακτηριστικά των συσκευών περιλαμβάνει τις επίπεδες τηλεοράσεις της LG των κατηγοριών HDTV, Smart TVs και 3D. Το ολοκληρωμένο σύστημα ταξινόμησης του EPEAT, το οποίο μέχρι στιγμής αφορά προϊόντα που κυκλοφορούν σε 42 χώρες ή ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές, έχει σχεδιαστεί, ώστε να βοηθά τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και τους κρατικούς φορείς να εντοπίζουν ποιες τηλεοράσεις έχουν την πιο φιλική συμπεριφορά προς το περιβάλλον.


Για να περιληφθούν στο μητρώο, οι 53 τηλεοράσεις της LG ανταποκρίνονται σε 48 περιβαλλοντικά κριτήρια, τα οποία καθορίστηκαν σε διάστημα 4 ετών και σε συνεργασία με την αμερικανική επιτροπή για την προστασία του περιβάλλοντος (EPA), εκπροσώπους των κατασκευαστών και σημαντικές ΜΚΟ. Οι αυστηρές προδιαγραφές του EPEAT περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, κριτήρια, όπως η ανάλυση της ενεργειακής απόδοσης, η δυνατότητα ανακύκλωσης, η μειωμένη χρήση επικίνδυνων ουσιών, η συσκευασία και η διάρκεια ζωής κάθε προϊόντος.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος του EPEAT, κ. Robert Frisbee, δήλωσε σχετικά με την ηγετική θέση της LG Electronics και τη συμμετοχή της στη νέα κατηγορία του μητρώου EPEAT: «Ως κατασκευαστής και ιδρυτικό μέλος στην κατηγορία των τηλεοράσεων, η LG ανοίγει το δρόμο για ένα κόσμο γεμάτο με ακόμη περισσότερες πράσινες επιλογές στο χώρο των τηλεοράσεων, προς όφελος των καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο».


«Έχοντας ήδη μια μακροχρόνια συνεργασία με το EPEAT για τις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αναγνωρίζουμε την αξία του συγκεκριμένου προγράμματος σχετικά με την εκπαίδευση των καταναλωτών για τα προϊόντα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον», ανέφερε ο Δρ. Skott Ahn, Πρόεδρος και Chief Technology Officer στην LG Electronics Inc. «Η LG αισθάνεται περήφανη που βρίσκεται μεταξύ των πρώτων, οι οποίοι ενσωματώνουν τα νέα κριτήρια του EPEAT στις τηλεοράσεις και τις πράσινες ηλεκτρονικές συσκευές».


Από το 2006 το EPEAT αποτελεί το βασικό κριτήριο, όσον αφορά στην ταξινόμηση των προϊόντων βάσει των περιβαλλοντικών τους χαρακτηριστικών. Αρχικά, το πρόγραμμα ξεκίνησε με στόχο να βοηθήσει τους κατασκευαστές, τους αρμόδιους κρατικούς φορείς και τους καταναλωτές να συγκρίνουν τα διάφορα monitors και Η/Υ της αγοράς και να επιλέξουν πιο πράσινα προϊόντα. Η προσθήκη της νέας κατηγορίας TV EPEAT γίνεται δύο μόλις μήνες μετά την επέκταση του μητρώου, ώστε να συμπεριλαμβάνει εκτυπωτές, φωτοαντιγραφικά και άλλο εξοπλισμό επεξεργασίας εικόνας.


Από το 2006, οι αγοραστές που προτιμούν να αγοράζουν ηλεκτρονικές συσκευές που ικανοποιούν τα κριτήρια EPEAT έχουν βοηθήσει να μειωθούν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε ποσοστό που αντιστοιχεί στην ετήσια εκπομπή 11 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στις Η.Π.Α.. Παράλληλα, μειώθηκε και ο όγκος των επικίνδυνων αποβλήτων κατά, σχεδόν, 167.000 μετρικούς τόνους – το οποίο ισοδυναμεί με τα απορρίμματα που παράγουν 86.000 νοικοκυριά των Η.Π.Α. σε διάστημα ενός έτους.


tags: