Home Νέα Στη ΜΕΤΚΑ η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη
Στη ΜΕΤΚΑ η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη

Στη ΜΕΤΚΑ η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη

0
0

Στη Βουλή προς κύρωση αναμένεται να οδηγηθεί η σύμβαση του σιδηροδρομικού έργου Κιάτο – Ροδοδάφνη, το οποίο κατακυρώθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών ΜΕΤΚΑ – Thales – Ξανθάκης, σύμφωνα με απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


metkaΤο έργο, συνολικού προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ, αφορά στην ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο). Συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013, και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης εντός 24 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.


Για την εκτέλεση του έργου η METKA θα συνεργαστεί με την πολυεθνική εταιρεία Thales, η οποία κατέχει σημαίνουσα θέση παγκοσμίως στον τομέα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης σιδηροδρομικών έργων, και την ελληνική Ξανθάκης Α.Τ.Ε. εξειδικευμένη σε έργα επιδομής.
Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας, αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίηση του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας.


Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ Κιάτου – Πάτρας είναι συνέχεια της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.