Home Ηλεκτρισμός Πρόγραμμα διακανονισμών από τη ΔΕΗ

Πρόγραμμα διακανονισμών από τη ΔΕΗ

0
0

Για τη διευκόλυνση των πελατών που επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους λειτουργεί στη ΔΕΗ η πανελλαδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 11770 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή και ώρες 08.00 – 16.00.


sΗ ΔΕΗ, με το ισχύον πρόγραμμα διακανονισμών, διασφάλισε την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση για περισσότερους από 1 εκατομμύριο συμπολίτες μας, ενώ παράλληλα υλοποιεί ποσοτικές και ποιοτικές βελτιώσεις, ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών.


Με στόχο την ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων και κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες η ΔΕΗ αναπροσάρμοσε, σύμφωνα και με τον νέο Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, το πλαίσιο που διέπει τους διακανονισμούς.


Το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών προσφέρει στους καταναλωτές ακόμη ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο πρόγραμμα της επιχείρησης.


Οι κατηγορίες «συνέπειας»
– Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
– Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
– Περισσότερες από μία ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
– Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
– Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους


Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας»* 1 ως και 5 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ.


Ετσι, για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.


Σημειώνεται ότι ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ.