Home Ηλεκτρισμός Σε καλό δρόμο ο ΔΕΔΔΗΕ

Σε καλό δρόμο ο ΔΕΔΔΗΕ

0
0

80f272f5e6349dc6c8a0acc2eaddb14d_LΑξίζει να σταθούμε στα έργα που προανήγγειλε ότι προωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ γιατί από την πρώτη ανάγνωση τους φαίνεται ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω των δικτύων του.

Όπως διαβάζουμε υπάρχει ομάδα στρατηγικών έργων, η οποία εντάσσεται εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια δημιουργίας «έξυπνων δικτύων» (smart grids) και περιλαμβάνει έργα τηλεχειρισμών και αυτοματισμών, όπως είναι
μεταξύ άλλων ο εκσυγχρονισμός του ελέγχου των δικτύων της Αττικής και συγκέντρωσή τους μέχρι το 2019 σε ένα ενιαίο Κέντρο Ελέγχου.

Επίσης βλέπουμε ότι εντάσσεται η δημιουργία Κέντρου Ελέγχου των δικτύων των Νησιών μέχρι το 2019, ο εκσυγχρονισμός και συγκέντρωση των Κέντρων Ελέγχου της λοιπής χώρας σε τρία περιφερειακά Κέντρα μέχρι το 2019 και η εγκατάσταση έως το 2020 των αναγκαίων στοιχείων τηλεχειρισμού, αυτοματισμού και τηλεποπτείας, ώστε τα Κέντρα Ελέγχου να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα δίκτυα όλης της χώρας και να τηλε-ελέγχουν τους βασικούς διακόπτες τους.

Όπως επεσήμανε και ο ΔΕΔΔΗΕ, με  την ολοκλήρωση των παραπάνω έργων, ο ΔΕΔΔΗΕ  ο καταναλωτής θα έχει πολλά και σημαντικά οφέλη,  κυρίως μέσω της βελτίωσης της ποιότητας ενέργειας, του περιορισμού των τεχνικών απωλειών και της εξοικονόμησης δαπανών λειτουργίας και συντήρησης λόγω της συγκέντρωσης τεχνικών εργασιών.

Παράλληλα η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ έχει αναφέρει ότι στόχος της είναι  να περιοριστεί η ανάγκη επίσκεψης των πελατών στα γραφεία του, αλλά να εξυπηρετείται μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου θα επιτευχθεί με την ολοκλήρωση
της δεύτερης ομάδας στρατηγικών έργων. Αυτά προβλέπουν την εγκατάσταση και λειτουργία νέου μηχανογραφικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πελατών μέχρι το 2019 και την εγκατάσταση τριών Συστημάτων Τηλε-εξυπηρέτησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα μέχρι το 2019.

Βέβαια όπως έχει επισημανθεί σε διάφορα δημοσιεύματα και προφανώς πρέπει να το γνωρίζει και ο ΔΕΔΔΗΕ, ότι το βασικότερο εμπόδιο για την ουσιαστική τηλε-εξυπηρέτηση των πελατών είναι το  μεγάλο πλήθος παραστατικών που απαιτούνται από διάφορες δημόσιες υπηρεσίες  για τη σύνδεση στο δίκτυο. Είναι αυτονόητο ότι χωρίς  την απλούστευση των παραστατικών, η τηλε-εξυπηρέτηση δεν θα μπορεί να ολοκληρωθεί για το σύνολο των αιτημάτων.

Κατά τα άλλα επαναλαμβάνουμε ότι  τα πρώτα σχόλια για τις πρωτοβουλίες του ΔΕΔΔΗΕ  είναι θετικά. Αναμένεται η υλοποίηση τους.

tags: