Home Νέα Υψηλές επιδόσεις και αύξηση πωλήσεων 5% για την Κωτσόβολος

Υψηλές επιδόσεις και αύξηση πωλήσεων 5% για την Κωτσόβολος

0
0

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ_ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ_09.03.2016_1Με σημαντική αύξηση μεγεθών θα «κλείσει» το οικονομικό έτος για την αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος αφού, όπως αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 5%, με συνέπεια τα καθαρά κέρδη της επιχείρησης να ξεπεράσουν τα 5 εκατομμύρια ευρώ. Επενδύσεις 7 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η αλυσίδα για την επόμενη χρονιά.

Του Κώστα Δεληγιάννη

Παρόλο που η τρέχουσα οικονομική χρήση για την Κωτσόβολος ολοκληρώνεται τον Απρίλιο, με την ολοκλήρωση της οποίας θα δημοσιευθούν τα επίσημα στοιχεία, ο κ. Αθανασόπουλος αποκάλυψε επίσης πως η εταιρεία παρουσιάζει τεράστιο πλεόνασμα ρευστότητας. Κι αυτό τη στιγμή που είναι πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενη, καθώς έχει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και δεν έχει αντλήσει κεφάλαια από τον Όμιλο της DixonsCarphone, της οποίας είναι μέλος.

Η αύξηση των ιδίων κεφαλαίων θα επιτρέψει στην εταιρεία να αυξήσει το επόμενο οικονομικό έτος τις επενδύσεις της στα 7 εκατ. ευρώ, από 4,5 εκατ. που ήταν την προηγούμενη χρονιά. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των χρημάτων θα δαπανηθεί στη δημιουργία νέων καταστημάτων ή την ανακαίνιση των υπαρχόντων, με στόχο οι πωλήσεις να ξεπεράσουν τα 400 εκατ. ευρώ.

Οι δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου έγιναν με την ευκαιρία της παρουσίασης στους εκπροσώπους του Τύπου του καινούριου καταστήματος της αλυσίδας, στο Περιστέρι. Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, το νέο κατάστημα αποτελεί χαρακτηριστική απόδειξη της προσπάθειας της εταιρείας να προσφέρει ένα εξαιρετικό περιβάλλον στους καταναλωτές, ιδανικό για όσους αναζητούν τεχνολογία αιχμής, και όχι μόνο.

Η παρουσίαση του καταστήματος πραγματοποιήθηκε μία μόλις ημέρα μετά τη πρόσφατη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου της DixonsCarphone στην Ελλάδα, γεγονός που δείχνει τη σημασία που δείχνει ο Όμιλος στην παρουσία του στη χώρα μας, αλλά και στην πορεία της εταιρείας.

Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της αλυσίδας, ο κ. Αθανασόπουλος μίλησε για σημαντικό επίτευγμα, «δεδομένου ότι η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά είχε καταγράψει σημαντικό τζίρο, λόγω του προγράμματος της Ψηφιακής Σύγκλισης και του προγράμματος της Ψηφιακής Μετάβασης (Digea). Επίσης, η μέχρι τώρα πορεία έχει συνοδευτεί από σημαντικότατη διεύρυνση μεριδίων αγοράς σε όλες τις εμπορικές κατηγορίες δραστηριοποίησης».

Σύμφωνα με τον ίδιο, ένα σημαντικό «συστατικό» της συνταγής επιτυχίας ήταν το εκτεταμένο πρόγραμμα ανακαινίσεων, μετεγκαταστάσεων καταστημάτων, αλλά και δημιουργίας νέων καταστημάτων που υλοποιήθηκε το περασμένο έτος. Το πρόγραμμα αυτό, το οποίο έφτασε στον αριθμό-ρεκόρ των 31 πρότζεκτ, ήταν βασικός πυλώνας του επενδυτικού προϋπολογισμού της εταιρείας για πέρυσι, ο οποίος άγγιξε τα 4,5 εκατ. ευρώ.

H Κωτσόβολος κατά το τελευταίο έτος προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ 1 νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και 2 νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κώ και τον Άγιο Νικόλαο) προστέθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, που αριθμεί 95 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 3 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων (επί της οδού Τσιμισκή, στην Ελευσίνα και στο Περιστέρι) σε αναβαθμισμένους χώρους και κομβικά σημεία.

Παράλληλα, η Κωτσόβολος έχει αυξήσει την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών, προσθέτοντας δύο νέες υπηρεσίες, το «MEGA Συμβόλαιο Σπιτιού», για παροχή επισκευών σε οικιακές κτιριακές εγκαταστάσεις και υποστήριξη των βασικών ηλεκτρικών συσκευών του σπιτιού, καθώς και την «Υπηρεσία Μετακόμισης», κάνοντας τη ζωή του καταναλωτή πιο εύκολη σε μία ενδεχόμενη μετακόμιση.

Επιπλέον, η εταιρεία βελτίωσε και την εμπειρία του online χρήστη, μέσω της διαδικτυακής εκπομπής «TryMe», όπου εξειδικευμένοι παρουσιαστές δοκιμάζουν και παρουσιάζουν όλες τις καινούριες ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές της αγοράς. Από την άλλη πλευρά, όσοι επισκεφθούν κάποιο από τα καταστήματα της αλυσίδας, μέσα σε μία φιλική και οικογενειακή ατμόσφαιρα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα τις ιδιότητες των συσκευών στη ζωή τους.

«Βάση αναφοράς μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας, αφού κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς σημειώσαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στα καταστήματα, αλλά και μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας, καθώς στοιχεία φανερώνουν πως σε ποσοστό 94% δηλώνουν από “Ικανοποιημένοι” έως “Πολύ Ικανοποιημένοι”. Επιπλέον, αυξήσαμε το προσωπικό μας σε ποσοστό 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ καταστήσαμε νέο ρεκόρ στις εσωτερικές μετρήσεις ικανοποίησης των εργαζομένων μας», σημείωσε ο κ. Αθανασόπουλος.

«Όλα τα παραπάνω μας γεμίζουν ικανοποίηση και αισιοδοξία, και συνεχίζουμε δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση, παραμένοντας σταθεροί στη δέσμευσή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας», κατέληξε.