Home Θέρμανση - κλιματισμός «Η Samsung πρωταγωνιστής στο παρόν και το μέλλον του κλιματισμού»
«Η Samsung πρωταγωνιστής στο παρόν και το μέλλον του κλιματισμού»

«Η Samsung πρωταγωνιστής στο παρόν και το μέλλον του κλιματισμού»

0
0

Samsung-Banner-HugeΚαινοτομία, μεγάλη γκάμα μοντέλων και ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης της αγοράς. Σε αυτό το τρίπτυχο θα στηριχθεί η Samsung για να αποκτήσει τα ηνία στην ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικών λύσεων κλιματισμού, όπως σημειώνει ο Rob Bartmann, Senior Business Development Management, European Digital Appliances Operation. Μιλώντας στο energyin.gr με την ευκαιρία της Διεθνούς Έκθεσης Mostra Convegno Expocomfort 2016 στο Μιλάνο, το στέλεχος της Samsung «σκιαγράφησε» τα πλεονεκτήματα των νέων προϊόντων παρουσίασε η εταιρεία στην ιταλική πόλη και τα οποία προορίζει για τη «Γηραιά Ήπειρο». .

Συνέντευξη στον Κώστα Δεληγιάννη.

 

DSC_1910Όσον αφορά την επιλογή ενός συστήματος HVAC, ποιες είναι οι βασικές προτεραιότητες που θέτουν οι ιδιοκτήτες κτιρίων γραφείων, καταστημάτων και ξενοδοχείων;

Παρόλο που κάθε κτίριο αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση, ο κοινός παρονομαστής είναι η ενεργειακή εξοικονόμηση, η αθόρυβη λειτουργία και η εξοικονόμηση χώρου από την εγκατάσταση των μονάδων, ο οποίος θα μπορεί να αξιοποιηθεί για κάτι άλλο. Όπως είναι φυσικό, ένα επίσης σημαντικό κριτήριο αποτελεί η προσιτή τιμή αγοράς.

Με ποιον τρόπο τα νέα προϊόντα της Samsung καλύπτουν τις παραπάνω ανάγκες;

Όπως συμβαίνει και στις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων, η «φιλοσοφία» της Samsung στρέφεται γύρω από την την καινοτομία, ώστε να προσφέρει λύσεις που βρίσκονται ένα βήμα πιο μπροστά από ό,τι υπάρχει ήδη στην αγορά. Ενδεικτική περίπτωση είναι η Κασέτα 360 μοιρών, η πρώτη παγκοσμίως κασέτα τεσσάρων κατευθύνσεων με κυκλικό σχήμα. Κάτι που σημαίνει πως έχει πιο ελκυστικό ντιζάιν, μειώνοντας έτσι το κόστος εγκατάστασης, την ίδια στιγμή που έχει πολύ καλή λειτουργία, εξασφαλίζοντας για παράδειγμα ομοιόμορφη ροή αέρα.

Με βάση τα μοντέλα που παρουσιάσατε στην έκθεση, βλέπει κανείς ότι δίνετε έμφαση στα συστήματα VRF. Για ποιον λόγο;

Κατ’ αρχάς επειδή, χάρις στα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης τεχνολογίας, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για συστήματα VRF με ισχύ έως 500 kWatt. Επιπλέον, η παρουσία μας στην εν λόγω κατηγορία είναι ήδη αρκετά ισχυρή, αφού οι μονάδες VRF αντιστοιχούν περίπου στα 2/3 των πωλήσεών μας παγκοσμίως σε προϊόντα HVAC. Σκοπός μας είναι να διευρύνουμε τα μερίδιά μας, ποντάροντας στη χαμηλή κατανάλωση: τα συστήματά μας έχουν από τις καλύτερες ενεργειακές αποδόσεις στην αγορά, αν όχι την καλύτερη. Χαρακτηριστική περίπτωση η καινούρια μονάδα DVM S 30HP, η οποία επιπλέον συνδυάζει την επιπλέον ισχύ με το μικρό μέγεθος και βάρος.

Ποιοι είναι τα σχέδιά σας για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων;

Θέλουμε να παρέχουμε ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εύρος προϊοντικών λύσεων, που να καλύπτουν κάθε είδους ανάγκη. Γι’ αυτό και λανσάραμε επίσης το DVM Chiller, ένα σύστημα για κύκλωμα νερού που επίσης ξεχωρίζει για την υψηλή ενεργειακή του απόδοση.

Ο BK Yoon, Πρόεδρος και CEO του τμήματος Consumer Electronics Business της Samsung Electronics, έχει δηλώσει πως στόχος της εταιρείας είναι από το 2020 οι πωλήσεις προϊόντων κλιματισμού να φτάσουν ετησίως τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Για να το πετύχετε, τι άλλο θα «επιστρατεύσετε», πέρα από τη μεγάλη γκάμα μοντέλων;

Έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της αγοράς αφού, εκτός από τα κλασικά «κανάλια» διάθεσης των προϊόντων μας, θα προσπαθήσουμε να εμπλακούμε περισσότερο με τους τελικούς τους χρήστες – τόσο με τους ίδιους τους πελάτες, όσο και με τους αρχιτέκτονες που αναλαμβάνουν ένα επαγγελματικό κτίριο. Γι’ αυτό τον σκοπό, θα προχωρήσουμε σε συνέργειες με άλλα τμήματα της Samsung, όπως για παράδειγμα με το τμήμα εμπορίας τηλεοράσεων για ξενοδοχεία. Σε αυτό το πλαίσιο, το γεγονός ότι οι πωλήσεις TV της εταιρείας σε ευρωπαϊκά ξενοδοχεία αγγίζουν τις 300.000 αποτελεί για εμάς μία μεγάλη ευκαιρία.

Τι καινούριο ετοιμάζει η εταιρεία, από την άποψη της καινοτομίας;

Κάνουμε εντατική έρευνα στον τομέα των τεχνολογιών ελέγχου και αυτοματισμού, οι οποίες θα βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την εξοικονόμηση ενέργειας. Παράλληλα, με το «έξυπνο» σπίτι, για το οποίο η Samsung έχει ήδη αναπτύξει αρκετές λύσεις, εργαζόμαστε πάνω στην ιδέα του «έξυπνου» κτιρίου. Φανταστείτε π.χ. μία πολυκατοικία με κεντρικό σύστημα θέρμανσης και κλιματισμού, όπου όχι μόνο ο κάτοχος κάθε διαμερίσματος θα μπορεί να ρυθμίζει από οπουδήποτε τη θερμοκρασία της κατοικίας του, αλλά και το ίδιο το σύστημα θα «συνομιλεί» με όλα τα διαμερίσματα, ώστε να λειτουργεί όσο τα δυνατόν πιο αποδοτικά.

tags: