Home Ηλεκτρισμός ΔΕΔΔΗΕ: Αύξηση κερδών για το 2015

ΔΕΔΔΗΕ: Αύξηση κερδών για το 2015

0
0

ergasia-deddie1Με ελαφρώς μειωμένα έσοδα και αρκετά αυξημένα κέρδη έφυγε το 2015 τον ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε.

Πιο αναλυτικά, τα συνολικά έσοδα της Εταιρίας για το 2015 ανήλθαν σε € 2.125.600 έναντι € 2.195.826 το 2014.

Οι αμοιβές προσωπικού μετά τις μειώσεις που προήλθαν από την εφαρμογή των Νόμων 3833/10, 3845/10 και 4024/11 ανήλθαν σε € 298.754 έναντι € 311.060 το 2014 εκ των οποίων το ποσό των € 51.154 έναντι 53.009 € το 2014 αντιστοιχεί σε έργα δικτύου και το ποσό των € 247.600 έναντι € 258.051 το 2014 σε εκμετάλλευση.

Ο αριθμός των εργαζομένων (τακτικό προσωπικό) στο τέλος του 2015 έφτασε τα 6.496 άτομα έναντι 6.546 το 2014.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 45.571 έναντι € 9.900 το 2014, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 39.431 έναντι € 4.629 το 2014.

Το περιθώριο EBITDA ανέρχεται σε 2,14% έναντι 0,45% το 2014.

H αποθεματοποίηση των υλικών ανήλθε σε 17,3 μήνες έναντι 18,6 μηνών της προηγούμενης χρήσης, ενώ στόχος είναι η περαιτέρω μείωσή της.

Οι εγκαταστάσεις Διανομής αυξήθηκαν κατά 530 χλμ. στα δίκτυα Μέσης Τάσης, 660 χλμ. στα δίκτυα Χαμηλής Τάσης και 450 στους μετασχηματιστές Μέσης/Χαμηλή Τάση, ενώ παράλληλα έγιναν και 2.600 παραλλαγές. Το δίκτυο Μέσης Τάσης εκτείνεται σε 111.130 χλμ. και το δίκτυο Χαμηλής Τάσης σε 125.160 χλμ.

Οι ενεργοί χρήστες των δικτύων Διανομής ανήλθαν σε 7.438.455, από τους οποίους οι 11.444 στη Μέση Τάση. Το ύψος των επενδύσεων στη δραστηριότητα Διανομής έφτασε τα 186 εκατομμύρια ευρώ.

Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης (μελετών – κατασκευών) για απλές νέες συνδέσεις χρηστών ήταν 14 ημέρες, για συνδέσεις που απαιτούν δίκτυο 28 ημέρες και για αιτήματα παραλλαγών δικτύου 32 ημέρες.

Εντός του 2015 ολοκληρώθηκε το έργο της τηλεμέτρησης και διαχείρισης της ζήτησης 64.000 μεγάλων παροχών πελατών Χαμηλής Τάσης, ύψους 28 εκ €. Το συγκεκριμένο έργο προσφέρει σημαντικά οφέλη στους υπόψη πελάτες, οι οποίοι με αυτό τον τρόπο αποκτούν αυξημένες δυνατότητες διαχείρισης της κατανάλωσής τους και έτσι μπορούν να μειώσουν το ενεργειακό τους κόστος.

Παράλληλα, η τηλεμέτρηση παρέχει σημαντικά εργαλεία στον ΔΕΔΔΗΕ για βελτίωση της ποιότητας και του κόστους των σχετικών υπηρεσιών του και για καλύτερο έλεγχο των δικτύων.

tags: