Home Θεσμικοί φορείς K. Σκρέκας: «Kίνδυνος ο ΔΕΣΦΑ να ακολουθήσει τον δρόμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ»
K. Σκρέκας:  «Kίνδυνος ο ΔΕΣΦΑ να ακολουθήσει τον δρόμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ»

K. Σκρέκας: «Kίνδυνος ο ΔΕΣΦΑ να ακολουθήσει τον δρόμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ»

0
0

skrekasΤον κίνδυνο απαξίωσης του ΔΕΣΦΑ και πώλησης του με πολύ χαμηλότερο τίμημα από τα 400 εκατ ευρώ που έχει προσφέρει η Socar, υπογράμμισε ο Βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ και Τομεάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το σχέδιο νόμου που ενσωματώνει την Οδηγία για την ασφάλεια των υπεράκτιων εργασιών έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων.

Στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο έχει ενσωματωθεί η τροπολογία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αλλαγή του τρόπου προσδιορισμού της περιουσιακής βάσης του ΔΕΣΦΑ και κατ΄ επέκταση του τρόπου υπολογισμού των τελών χρήσης του δικτύου φυσικού αερίου.

Ο κ. Σκρέκας με αφορμή τα σενάρια που είδαν το φως της δημοσιότητας περί ναυαγίου στη συμφωνία με τη Socar και περί σχεδίων συνένωσης της  ΔΕΠΑ με τον ΔΕΣΦΑ και από κοινού πώλησή τους, κάλεσε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος Πάνο Σκουρλέτη να τα διαψεύσουν, σημειώνοντας ότι υπάρχει κίνδυνος ο ΔΕΣΦΑ να ακολουθήσει το δρόμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής της ΝΔ, «μια τέτοια εξέλιξη θα στερήσει τη χώρα από την εισροή 400 εκ ευρώ συν επενδύσεις της τάξης των 2 δις για την επόμενη 10ετια, ενώ κινδυνεύει να οδηγήσει τον ΔΕΣΦΑ στο δρόμο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την οποία η προ διετίας αποτίμηση των 300 εκατ. ευρώ, μετά την ανερμάτιστη διαχείριση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, απαξιώθηκε στα μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ.

Όσο για το επιχείρημα του υπουργού ότι η τροπολογία για τον ΔΕΣΦΑ εμποδίζει την υπέρογκη αύξηση των τιμολογίων του φυσικού αερίου ο κ. Σκρέκας το χαρακτήρισε «ψεύτικο και υποκριτικό» σημειώνοντας πως «η δήθεν υπέρογκη αύξηση των τιμολογίων που επικαλείται ο ΣΥΡΙΖΑ ακόμη και αν είναι σωστοί οι υπολογισμοί του κ. Σκουρλέτη, που έχουμε βάσιμες αμφιβολίες, είναι μόλις 3-4 ευρώ για το μέσο νοικοκυριό το χρόνο».

Και ο κ. Σκρέκας κατέληξε: «Δεν ανησυχούσε ο κ. Σκουρλέτης και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όταν το Μάιο του 2016, επέβαλε αύξηση στον ΕΦΚ στη βενζίνη, στο πετρέλαιο κίνησης και στο πετρέλαιο θέρμανσης που επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο με 449 εκατ. ευρώ ετησίως; Όταν αυτές οι αυξήσεις επιβαρύνουν τον εργαζόμενο που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για να πάει στη δουλειά του, ή τους επαγγελματίες και τις μεταφορές ή τους Έλληνες παραγωγούς και τελικά τα λαϊκά στρώματα; Για αυτά όλα που έκανε γιατί δεν στεναχωριέται ο κ. Σκουρλέτης;»