Home Ηλεκτρισμός Volterra: Ανταγωνιστικά τιμολόγια και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου
Volterra: Ανταγωνιστικά τιμολόγια και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου

Volterra: Ανταγωνιστικά τιμολόγια και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου

0

Η αναγνώριση από τους καταναλωτές ως σοβαρής και αξιόπιστης εταιρείας είναι, σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Παπαγεωργίου, Διευθυντή του εμπορικού τμήματος της Volterra, ο «καρπός» της διαφάνειας και της πελατοκεντρικής προσέγγισης που έχει υιοθετήσει η επιχείρηση στα 6 χρόνια δραστηριοποίησής της στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Όπως αναφέρει το στέλεχος της Volterra στη συνέντευξή του στο EnergyIn, η εταιρεία θα συνεχίσει να προχωρά με αργά και σταθερά βήματα στη βάση της ίδιας φιλοσοφίας, την οποία εξάλλου μοιράζεται με την J&P Άβαξ και την ιταλική Sorgenia, τους δύο μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους που είναι μέτοχοί της.

Μιλώντας για τα επόμενα σχέδια της επιχείρησης, ο κ. Παπαγεωργίου σημειώνει πως η Volterra θα εξακολουθήσει να παρέχει εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου και ανταγωνιστικά τιμολόγια, προσθέτοντας στην πορεία και υπηρεσίες εξοικονόμησης ενέργειας, ώστε να μπορέσουν οι πελάτες της να μειώσουν την κατανάλωση ρεύματος. Επίσης, θα επεκταθεί και στην προμήθεια φυσικού αερίου.

 

Ένας από τους βασικούς στόχους για το «άνοιγμα» της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας είναι τo όφελος για τον τελικό καταναλωτή. Παρόλο που η απελευθέρωσή της προχωρά με μάλλον αργά βήματα στη χώρα μας, πιστεύετε πως από την ύπαρξη ανταγωνισμού έχουν ήδη βγει κερδισμένοι τα νοικοκυριά και οι επαγγελματίες, και με ποιους τρόπους; 

Σίγουρα το σημαντικότερο κέρδος είναι οι πιο ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρουν οι εναλλακτικοί προμηθευτές σε όλα τα είδη των τιμολογίων – ξεκινώντας από τους εμπορικούς πελάτες με τις μεγάλες καταναλώσεις, και καταλήγοντας μέχρι τους οικιακούς καταναλωτές. Μάλιστα, τα τελευταία δύο χρόνια, η οικονομία που μπορεί να πετύχει κανείς είναι αρκετά σημαντική, ενώ ελπίζουμε πως θα γίνει ακόμη μεγαλύτερη το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, χάρις στις δημοπρασίες ηλεκτρικής ενέργειας.

Αυτό που βλέπουμε μέσα στην τελευταία διετία είναι πως ολοένα περισσότεροι Έλληνες συνειδητοποιούν το οικονομικό όφελος, δείχνοντας επίσης μεγαλύτερη εξοικείωση τόσο στην ιδέα αλλαγής παρόχου, όσο και στη διαδικασία. Πλέον όλος ο κόσμος γνωρίζει πως υπάρχουν και άλλες επιλογές πέρα από τη ΔΕΗ, ενώ μία συνεχώς μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών έχει «εκπαιδευτεί» στο να συγκρίνει τις προσφορές όλων των προμηθευτών, αφού γνωρίζει πια τα «τεχνικά» στοιχεία του λογαριασμού ρεύματος.

Στην περίπτωση της Volterra, ποια πλεονεκτήματα έχει ένα νοικοκυριό που είναι ήδη πελάτης της εταιρείας σας;

Πρώτα από όλα η ανταγωνιστική τιμή του τιμολογίου, που «μεταφράζεται» σε οικονομία της τάξης του 15-20% συγκριτικά με τις χρεώσεις της ΔΕΗ. Ένα ακόμη θετικό που «εισπράττουμε» από τους πελάτες μας είναι η υψηλού επιπέδου και άμεση εξυπηρέτηση. Η πελατοκεντρική προσέγγιση της εταιρείας μας σημαίνει, για παράδειγμα, πως αν για οποιονδήποτε λόγο ένας καταναλωτής επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά, δεν θα χρειαστεί να περιμένει για ώρα στην αναμονή, αλλά αντίθετα πολύ γρήγορα θα συνομιλήσει με τον πρώτο διαθέσιμο υπάλληλο.

Επίσης, προσπαθούμε να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο απλή και γρήγορη οποιαδήποτε διαδικασία αφορά τον καταναλωτή, ξεκινώντας από την αλλαγή παρόχου που θα πρέπει να κάνει για να γίνει πελάτης μας.

Προσφέρετε εκπτώσεις στους νέους συνδρομητές ή κάποιο bonus στους συνεπείς πελάτες;

Κατά καιρούς «τρέχουμε» διάφορες προωθητικές ενέργειες, παρέχοντας έκπτωση στους νέους πελάτες για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Επίσης, από αυτό τον μήνα ξεκινήσαμε να προσφέρουμε οικονομική επιβράβευση στους καταναλωτές που εξοφλούν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους.

Από την άλλη μεριά, τι οφέλη έχουν οι επιχειρήσεις που σας έχουν επιλέξει ως πάροχο;

Και σε αυτή την περίπτωση, η ανταγωνιστική τιμή αποτελεί το βασικότερο κέρδος – ειδικά μάλιστα για τις επιχειρήσεις, που έχουν μεγαλύτερες καταναλώσεις, το φθηνότερο τιμολόγιο «μεταφράζεται» και σε μεγαλύτερη οικονομία. Μέλημά μας, βέβαια, και για τους επαγγελματικούς πελάτες είναι να απολαμβάνουν γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Έως σήμερα, έχετε δώσει ιδιαίτερο βάρος σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών;

Μέχρι αυτή τη στιγμή έχουμε στοχεύσει λίγο περισσότερο στις επιχειρήσεις, κατ’ αρχάς γιατί οι επαγγελματίες αντιλαμβάνονται πιο εύκολα την οικονομία που μπορούν να πετύχουν. Ένας επίσης λόγος είναι πως έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στα επαγγελματικά τιμολόγια ελαφρώς πιο ανταγωνιστικές χρεώσεις απ’ ό,τι στα οικιακά – χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει πως τα νοικοκυριά δεν έχουν όφελος.

Δραστηριοποιείστε στην προμήθεια ρεύματος εδώ και μία εξαετία, αφού η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2010. Πώς θα περιγράφατε το «στίγμα» που έχει δώσει έως σήμερα η Volterra στην αγορά ρεύματος;

Οι καταναλωτές που έρχονται σε επαφή μαζί μας, είτε τελικά γίνουν πελάτες είτε όχι, αποδεικνύουν πως έχουμε «χτίσει» στην αγορά την εικόνα μίας σοβαρής και αξιόπιστης εταιρείας, η οποία ήρθε για να μείνει στον χώρο. Προχωράμε με σταθερά και προσεκτικά βήματα, αυξάνοντας το πελατολόγιό μας παράλληλα με την ανάπτυξη της εταιρείας. Είμαστε απόλυτα διαφανείς στο τι προσφέρουμε στους υποψήφιους πελάτες, ενώ παράλληλα φροντίζουμε ώστε οι υφιστάμενοι πελάτες μας να είναι διαρκώς ικανοποιημένοι. Για παράδειγμα, οποιαδήποτε αναπροσαρμογή τιμολογίων γίνει για τους νέους συνδρομητές θα ισχύσει αυτομάτως και για τους ήδη υπάρχοντες.

Ουσιαστικά η Volterra διαπνέεται από την ίδια φιλοσοφία που έχουν και οι μέτοχοι της, οι οποίοι είναι δύο πολύ μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι: η J&P Άβαξ που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες στην Ελλάδα, και η ιταλική Sorgenia η οποία δραστηριοποιείται στη γειτονική χώρα στην προμήθεια και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η εταιρεία ασχολείται και με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, με διάφορα έργα τα οποία είτε βρίσκονται σε διάφορα στάδια αδειοδότησης είτε είναι αδειοδοτημένα και έτοιμα προς κατασκευή.

Πώς βλέπετε να προχωρά από εδώ και πέρα το «άνοιγμα» της αγοράς;

Πιστεύουμε πως με τις δημοπρασίες ηλεκτρικής ενέργειας, αν εξελιχθούν ομαλά, θα μπορέσει να γίνει ένα καλό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Ο λόγος είναι πως, μέσω των δημοπρασιών, ανοίγει ο δρόμος ώστε οι εναλλακτικοί πάροχοι να αποκτήσουμε πρόσβαση σε φθηνή ηλεκτρική ενέργεια, κάνοντας ακόμη πιο ανταγωνιστικά τα τιμολόγιά μας. Όπως είναι φυσικό, αυτό θα είναι προς όφελος του τελικού καταναλωτή.

Όσον αφορά τις δημοπρασίες, ακόμη σημαντικότερο από την τιμή εκκίνησης είναι να γνωρίζουμε σε ένα σχετικά μεγάλο βάθος χρόνου (π.χ. για την επόμενη διετία) πότε θα γίνουν και πόσες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας θα διατεθούν. Σε μία τέτοια περίπτωση, θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε ακόμη μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Πέρα πάντως από την τιμολογιακή πολιτική, το γεγονός ότι όλοι οι εναλλακτικοί πάροχοι αυξάνουμε σταδιακά την πελατειακή μας βάση θα έχει ως συνέπεια να αρχίσουμε κάποια στιγμή στο μέλλον να προσφέρουμε πρόσθετες υπηρεσίες.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας ως προς τα μερίδια αγοράς;

Πρωταρχικός μας σκοπός είναι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε σε υγιή βάση. Δεν μας ενδιαφέρουν τόσο τα μεγάλα μερίδια αγοράς, όσο το να διευρύνουμε σταδιακά το χαρτοφυλάκιό μας, το οποίο θα αποτελείται από σταθερούς πελάτες, που θα είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρέχουμε.

Σε αυτό το πλαίσιο, στόχος μας είναι το μερίδιό μας να αγγίξει περίπου το 3%, μέχρι το τέλος της μεθεπόμενης χρονιάς.

Πώς σχεδιάζετε να το πετύχετε;

Όσον αφορά τα επαγγελματικά τιμολόγια, θα συνεχίσουμε με την ίδια πετυχημένη στρατηγική που έχουμε έως τώρα. Παράλληλα, θα επεκταθούμε σταδιακά και στον οικιακό τομέα.

Στην πορεία, στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας και υπηρεσίες εξοικονόμησης ενέργειας, ώστε να μην παρεμβαίνουμε μόνο στο κομμάτι της χρέωσης. Πρακτικά, αυτό θα σημαίνει πως ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή μέσα από μία εφαρμογή στο smartphone του να ελέγξει πόση ηλεκτρική ενέργεια καταναλώνει. Έτσι, έχοντας εικόνα της κατανάλωσης, θα είναι πιο εύκολο να βρει τρόπους να την περιορίσει.

Μπορεί στο μέλλον να δούμε τη Volterra να δίνει το «παρών» και σε άλλες ενεργειακές αγορές;

Σίγουρα ναι. Έχουμε ήδη λάβει άδεια από τη ΡΑΕ προμήθειας φυσικού αερίου, η οποία είναι μία επιχειρηματική δραστηριότητα η οποία μας ενδιαφέρει εξίσου με την προμήθεια ρεύματος. Αυτοί θα είναι οι δύο βασικοί πυλώνες στους οποίους θα βασισθεί η ανάπτυξη της εταιρείας, μαζί βέβαια με τη δημιουργία νέων εγκαταστάσεων ΑΠΕ, έναν τομέα όπου θέλουμε επίσης να ενισχύσουμε την παρουσία μας. Από την άλλη πλευρά, δεν στοχεύουμε να επεκταθούμε σε άλλες αγορές πέρα από τα ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες, που εξάλλου πιστεύουμε πως έχουν μέλλον στην Ελλάδα.