Home Καταναλωτής Η ΚΑΥΚΑΣ διακρίνεται για μία ακόμα φορά στα Sales Excellence Awards 2017
Η ΚΑΥΚΑΣ διακρίνεται για μία ακόμα φορά στα Sales Excellence Awards 2017

Η ΚΑΥΚΑΣ διακρίνεται για μία ακόμα φορά στα Sales Excellence Awards 2017

0
0

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ΚΑΥΚΑΣ απέσπασε 2 νέα βραβεία στην τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2017 που διοργανώθηκε στις 29 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις κατηγορίες “Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce)” και “Πελατοκεντρικές Καινοτόμες Τεχνολογίες Πωλήσεων”.

Το Gold βραβείο της κατηγορίας “Πωλήσεις μέσω Internet”,  παρέλαβαν εκ μέρους της ΚΑΥΚΑΣ οι κύριοι Αντώνης Κουκλινός (Continuous Improvement Manager) και Εμμανουήλ Καϊματσόγλου (Software Engineering Manager) για την υποψηφιότητα «ΚΑΥΚΑΣ OMNICHANNEL». Στην διαμόρφωση μιας επιτυχημένης Omnichannel εταιρικής προσέγγισης συντελούν η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών B2B και B2C και η online διάθεση περισσότερων από 60.000 προϊόντων, που πραγματοποιούνται μέσω του eshop της ΚΑΥΚΑΣ, σε συνδυασμό με τον πλήρη συγχρονισμό του με το κεντρικό σύστημα ελέγχου ERP (Enterprise Resource Planning) της εταιρείας.

Στην κατηγορία “Πελατοκεντρικές Καινοτόμες Τεχνολογίες Πωλήσεων”, το Silver βραβείο παρέλαβαν για την ΚΑΥΚΑΣ οι κύριοι Γιώργος Κανιός (IT Director) και Δημήτρης Δαλιάνης (Supply Chain Manager) για την υποψηφιότητα «Το CRM είναι κουλτούρα πώλησης». Το CRM στην ΚΑΥΚΑΣ αποτελεί όχι μόνο ένα εργαλείο συγκέντρωσης δεδομένων αλλά τον πυρήνα μιας ευρύτερης πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, που υιοθετεί ο οργανισμός.   

Με αφορμή την βράβευσή αυτή, η Managing Director της ΚΑΥΚΑΣ, κα Μαρίκα Λάμπρου δήλωσε ότι «οι βραβεύσεις στα Sales Excellence Awards 2017 αποτελούν ιδιαίτερη τιμή για την ΚΑΥΚΑΣ, καθώς είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης της εταιρείας για συνεχή βελτίωση, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς και προσφέροντας στον κλάδο καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες επί σειρά ετών».