Home Καταναλωτής LG: Η νέα καμπάνια «LIFE IS A SERIES OF KNOCKS»
LG: Η νέα καμπάνια «LIFE IS A SERIES OF KNOCKS»

LG: Η νέα καμπάνια «LIFE IS A SERIES OF KNOCKS»

0
0

Τη νέα της YouTube καμπάνια παρουσιάζει η LG Electronics (LG) με κεντρικό μήνυμα “LIFE IS A SERIES OF KNOCKS” όπου περιγράφει την καινοτόμα “Knock-on” λειτουργία του πρωτοποριακού ψυγείου InstaView Door-in-Door™.

Μέσα από μια συγκινητική ιστορία ενός πατέρα και της κόρης του γίνεται κατανοητό ότι η κάθε στιγμή στη ζωή είναι συνδεδεμένη με ένα “knock”. Τονίζοντας τις αξέχαστες στιγμές στη ζωή του πατέρα, από τη γέννηση της κόρης του μέχρι που εκείνη ενηλικιώνεται, η καμπάνια εξιστορεί το πώς η χαρακτηριστική κίνηση “knock” υπάρχει σε πολλές καθημερινές στιγμές των ανθρώπων όπως πλέον υπάρχει και στο νέο καινοτόμο ψυγείο InstaView.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα καταναλωτών, η LG ενσωμάτωσε τη λειτουργία “knock” στο ψυγείο InstaView Door-in-Door™ για να δώσει λύση στα ευρήματα που ανέδειξε η έρευνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι καταναλωτές ανοίγουν την πόρτα του ψυγείου τους κατά μέσο όρο 79 φορές τη μέρα με αποτέλεσμα την απώλεια ψυχρού αέρα και ενέργειας. Με το InstaView Door-in-Door™, αρκεί ο χρήστης να χτυπήσει δύο φορές επάνω στο γυάλινο πάνελ για να φωτιστεί το περιεχόμενο στο εσωτερικό, το οποίο πλέον μπορεί να δει εύκολα, άμεσα και χωρίς καμία απώλεια κρύου αέρα.

Το ψυγείο InstaView Door-in-Door™ της LG είναι εξοπλισμένο με ένα εντυπωσιακό γυάλινο πάνελ, όπου με δύο απλά χτυπήματα φωτίζεται το εσωτερικό του ψυγείου κάνοντας ορατό το περιεχόμενό του χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει ο χρήστης την πόρτα. Επιπλέον, το ευρύχωρο τμήμα Door-in-Door™ επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν εύκολα τα αγαπημένα τους σνακ ή ποτά. Αυτό συμβάλει στη μείωση της απώλειας κρύου αέρα έως και 41% με αποτέλεσμα το ψυγείο να διατηρεί τα τρόφιμα φρέσκα για περισσότερο καιρό.

Το InstaView DoorinDoor αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της προσπάθειας της LG να βελτιώσει τη ζωή των καταναλωτών. Εξάλλου, η εξάλειψη της ανάγκης να ανοίξει ο καταναλωτής την πόρτα του ψυγείου του αποτελεί μια καινοτομία που θα οδηγήσει σε μια νέα κουλτούρα. Πλέον, οι καταναλωτές χρειάζεται απλά να χτυπήσουν απαλά το πάνελ για να δουν τι έχει στο εσωτερικό του ψυγείου, απολαμβάνοντας μεγάλη ευκολία και μειώνοντας δραστικά τον αριθμό των φορών που ανοίγει η πόρτα. Έτσι ο χρήστης δε χρειάζεται να ανησυχεί πια αν άφησε την πόρτα του ψυγείου ανοιχτή.

«Το βίντεο απεικονίζει πως το “knock” συνδέει τις στιγμές των ανθρώπων» δήλωσε ο κ. Song Dae-hyum, Πρόεδρος της LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. «Με τη πρωτοποριακή knock-on λειτουργία, το InstaView ψυγείο της LG θα φέρει ευκολία και ψυχαγωγία στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων ενώ θα αποτελέσει παράδειγμα για την κατασκευή νέα ψυγείων.»