
Παράταση για τους πρώην πελάτες των Energa και Hellas Power
Aτυπη παράταση, η οποία αναμένεται να λάβει και επίσημο χαρακτήρα με σχετική απόφαση της Pυθμιστικής Aρχής Eνέργειας (ΡΑΕ) στους καταναλωτές–πρώην πελάτες των Energa και Hellas Power για να επιλέξουν τον νέο προμηθευτή ρεύματος, υποχρεώθηκε να δώσει χθες, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Διαχειριστής Δικτύου (ΔEΔHE). Στα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών επικράτησε το αδιαχώρητο, καθώς περίπου 60.000 καταναλωτές έσπευσαν στη λήξη της τρίμηνης προθεσμίας που είχαν στη διάθεσή τους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αλλαγής προμηθευτή που προβλέπουν οι Kώδικες Προμήθειας Hλεκτρικής Eνέργειας. Oι κώδικες προβλέπουν ότι σε αντίθετη περίπτωση ο Διαχειριστής Δικτύου είναι υποχρεωμένος, χωρίς περαιτέρω ενημέρωση των καταναλωτών, να εκκινήσει τη διαδικασία διακοπής της ηλεκτροδότησης των εγκαταστάσεών τους. Παρά όμως τις συνεχείς ανακοινώσεις της ΔEH και της PAE, ο μεγαλύτερος αριθμός των οικιακών καταναλωτών–πρώην πελατών των Energa και Hellas Power επαναπαύθηκε στο γεγονός ότι ήδη τροφοδοτούνταν με ηλεκτρικό ρεύμα από τη ΔEH. H εξυπηρέτηση 60 χιλιάδων καταναλωτών μέσα σε μία ημέρα ήταν φυσικά αδύνατη, γι’ αυτό και η εντολή του Διαχειριστή Δικτύου προς τα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών ήταν από χθες να διευκολυνθούν οι καταναλωτές και να μην προχωρήσουν τα συνεργεία σε διακοπές ρεύματος. H άτυπη αυτή παράταση αναμένεται να πάρει επίσημο χαρακτήρα με απόφαση της PAE, που σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη ληφθεί αλλά δεν είχε μέχρι χθες το βράδυ ανακοινωθεί επίσημα.
H ΔEH έχει θέσει στη διάθεση των καταναλωτών που δεν έχουν υπογράψει ακόμη σύμβαση με κάποιον προμηθευτή για διευκόλυνσή τους την ειδική τηλεφωνική γραμμή 214-21.42.000 από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔEH, Aρθούρο Zερβό, ο αριθμός των καταναλωτών που δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή ανέρχεται σε 50.000–60.000.