Home Νέα Πρωτοβουλία Frigoglass-WWF
Πρωτοβουλία Frigoglass-WWF

Πρωτοβουλία Frigoglass-WWF

0
0

Συνολικά 6,000 μαθητές και 150 εκπαιδευτικοί από 125 σχολεία της Αττικής και της περιφέρειας συμμετείχαν τη διετία 2011-2013 στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του WWF Ελλάς «Ταξίδι στην Πόλη του Μέλλοντος».


frigoglassΗ μαθητική κοινότητα ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό στην πρωτοβουλία αυτή, γεγονός που αποτυπώθηκε στο μεγάλο αριθμό συμμετοχών και αιτήσεων.


Η σειρά των δράσεων που υλοποίησε η περιβαλλοντική οργάνωση WWF Ελλάς και στήριξε η Frigoglass, στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας, είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και των οικογενειών τους αναφορικά με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, καθώς και την ενημέρωσή τους για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών. Οι δράσεις περιέλαβαν εκπαιδεύσεις μαθητών στα σχολεία, ειδικά σεμινάρια για τους καθηγητές, καθώς και για τους εργαζόμενους της Frigoglass.


Κατά τη διάρκεια της δεύτερης χρονιάς, 30 σχολεία έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό της «Πόλης του Μέλλοντος» με τους μαθητές να αναπτύσσουν δημιουργικές, αλλά και υλοποιήσιμες προτάσεις, για την εξοικονόμηση ενέργειας στο σχολείο τους. Νικητής αναδείχθηκε το 9ο Γυμνάσιο Νίκαιας το οποίο και υπέβαλε το πιο ολοκληρωμένη και επιτυχημένη πρόταση. Οι μαθητές του σχολείου δημιούργησαν τέσσερα video με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική κοινότητα σχετικά με τις πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας και ανακύκλωσης. Παράλληλα, επικοινώνησαν με έξυπνους τρόπους, σε κάθε γωνιά του σχολείου, μηνύματα ορθών πρακτικών και τοποθέτησαν κάδους ανακύκλωσης. Το σχολείο έλαβε ως έπαθλο ένα ψυγείο προηγμένης και φιλικής προς το περιβάλλον τεχνολογίας της σειράς Ecocool.


Ο κύριος Pierre Boyer, Chief Marketing Officer της Frigoglass, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που μπορέσαμε για δεύτερη χρονιά να στηρίξουμε το WWF Ελλάς και να ενισχύσουμε ενεργά το εκπαιδευτικό του έργο. Η Frigoglass έχει ταυτιστεί διαχρονικά με πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, τόσο μέσα από ενέργειες ευαισθητοποίησης της κοινωνίας, όσο και μέσα από την ανάπτυξη προϊόντων με οικολογικό χαρακτήρα. Απώτερος στόχος μας είναι η ενσωμάτωση της βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας μας».


tags: