Home Θέρμανση - κλιματισμός Samsung: Πιστοποίηση Eurovent
Samsung: Πιστοποίηση Eurovent

Samsung: Πιστοποίηση Eurovent

0
0

Η πιστοποίηση Eurovent επιβεβαιώνει ότι οι επιδόσεις των συστημάτων ψύξης και κλιματισμού της Samsung συνάδουν με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.


samsung euroventΗ Samsung Electronics είναι η πρώτη εταιρεία που αποκτά πιστοποίηση Eurovent για τα συστήματα Μεταβλητής Ροής Ψυκτικού Μέσου (VRF).


Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αξιολογήθηκε για τη σειρά κλιματιστικών με σύστημα μεταβλητής ροής ψυκτικού μέσου (VRF), σύμφωνα με το πρότυπο OM-15-2013, και έλαβε την πιστοποίηση Eurovent, που επιβεβαιώνει ότι οι επιδόσεις των συστημάτων ψύξης και κλιματισμού της συνάδουν με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Η πιστοποίηση για τα εν λόγω συστήματα κλιματισμού ισχύει από τον Απρίλιο 2014 έως και τον Ιούλιο 2015.


Παράλληλα, η Samsung Electronics έχει ήδη λάβει πιστοποίηση Eurovent και για τις παρακάτω κατηγορίες:


Κλιματιστικά για οικιακή και επαγγελματική χρήση (Comfort Air Conditioners | A/C)
Προσυγκροτημένες και διαιρούμενες αντλίες θερμότητας αέρος – νερού (Liquid Chilling Packages and Heat Pumps | LCP-HP)


Η Samsung διαθέτει αερόψυκτα και υδρόψυκτα πολυδιαιρούμενα, πολυζωνικά συστήματα μεταβλητής ροής ψυκτικού μέσου, αντλίες θερμότητας ή και ανάκτησης θερμότητας σε αποδόσεις από 4 έως 80 ίππους. Με έμφαση στην υψηλή απόδοση, ακόμη και κάτω από δυσμενείς καιρικές συνθήκες, οι εξωτερικές μονάδες έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης με πολλαπλές εσωτερικές μονάδες, διαφόρων τύπων και αποδόσεων, καλύπτοντας πλήθος εφαρμογών, τόσο σε οικιακό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Όλες οι παραπάνω μονάδες κλιματισμού μπορούν να συνεργαστούν με τα «έξυπνα» συστήματα κεντρικού ελέγχου και διαχείρισης, επιτυγχάνοντας βέλτιστα αποτελέσματα στην οικονομία, την άνεση και την αξιοπιστία.


Η Eurovent (European Committee of Air Handling and Refrigeration) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 1958 και αποτελεί την επαγγελματική οργάνωση για τον κλάδο ψύξης, κλιματισμού, θέρμανσης και εξαερισμού. Μέσω των πιστοποιήσεων που προσφέρει ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και δημιουργεί ένα πλαίσιο υγιούς και διαφανούς ανταγωνισμού.