Home Συνεντεύξεις Συνέντευξη του διευθυντή πωλήσεων της Protergia, Χρήστου Μυριανθόπουλου
Συνέντευξη του διευθυντή πωλήσεων της Protergia, Χρήστου Μυριανθόπουλου

Συνέντευξη του διευθυντή πωλήσεων της Protergia, Χρήστου Μυριανθόπουλου

0
0

Με μία πελατοκεντρική φιλοσοφία η Protergia εισήλθε δυναμικά στη λιανική αγορά ενέργειας με σκοπό την εύκολη και σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και τις ανταγωνιστικές χρεώσεις.

 

Christos Myrianthopoulos Protergia– Η Protergia εισήλθε επιτέλους και στη λιανική αγορά. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας;

Η  Protergia είναι μία εταιρεία η οποία «μπήκε» ώριμη στη λιανική αγορά ενέργειας, μετά από τουλάχιστον δυο χρόνια προγραμματισμού. Ερευνήσαμε, σχεδιάσαμε, ακούσαμε και κατανοήσαμε τις ανάγκες της αγοράς χτίζοντας μια πραγματικά πελατοκεντρική φιλοσοφία.

Η φιλοσοφία μας στηρίζεται στις πραγματικά ανταγωνιστικές χρεώσεις, τη δυνατότητα εξατομικευμένων προτάσεων σε μεγάλους καταναλωτές, τον ξεκάθαρο τρόπο τιμολόγησης και την επιβράβευση των συνεπών πελατών μας με επιπλέον έκπτωση, αλλά και σταδιακή επιστροφή της εγγύησης.

Επιπλέον, στην Protergia επενδύουμε διαρκώς στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Στο πλαίσιο αυτό, δίνουμε τη δυνατότητα σε όσους μας επιλέγουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους, μέσω καινοτόμων υπηρεσιών στο website μας www.protergia.gr και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.

Θα ήθελα να τονίσω ότι η Protergia, δεν είναι απλώς o μεγαλύτερος ιδιώτης παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, αλλά και 100% θυγατρική του Ομίλου Μυτιληναίος ο οποίος, μέχρι σήμερα, προσμετρά επενδύσεις στην ενέργεια που ξεπερνούν το €1 δισ.  Το γεγονός αυτό ισοδυναμεί με βαθιά γνώση και κατανόηση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

 

– Η λιανική αγορά ηλεκτρισμού, κυριαρχείται από έναν μεγάλο παίχτη, τη Δ.Ε.Η και όλοι οι υπόλοιποι έχουν μόνον ένα μικρό ποσοστό της αγοράς (2%). Πόσο χρονικό διάστημα θα πάρει, κατά την άποψή σας, το ποσοστό αυτό να γίνει διψήφιο, δηλαδή να κερδίσετε μερίδιο αγοράς;

Η Protergia έκανε την είσοδό της στην αγορά, όχι απλώς για να μείνει, αλλά και για να διεκδικήσει δυναμικά μερίδιο αγοράς. Ηδη, από την εκκίνησή μας, το ενδιαφέρον και η ανταπόκριση των καταναλωτών είναι περισσότερο από θετική.

Με γνώμονα την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία διεκδικούμε πρωταγωνιστικό ρόλο. Ενα ρόλο, βέβαια, ο οποίος θα εξαρτηθεί από τον ρυθμό με τον οποίο θα προχωρήσουν οι δημοπρασίες ρεύματος λιγνιτικής προέλευσης και η «Μικρή ΔΕΗ».

Αν η απελευθέρωση της αγοράς προχωρήσει κανονικά, η εκτίμησή μου είναι πως σε 3 – 4 χρόνια οι ιδιώτες προμηθευτές θα έχουν κερδίσει διψήφιο μερίδιο αγοράς, με την Protergia να παίζει ηγετικό ρόλο.

 

– Με ποιο τρόπο θα αναπτύξετε το δίκτυο της Protergia στη λιανική αγορά;

Αναπτύσσουμε το δίκτυο της Protergia σε δύο επίπεδα, μέσα από την ομάδα πωλήσεων direct sales της εταιρείας και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη την Ελλάδα. Πιστεύουμε, όμως, ότι, ειδικά για τους νέους, η online εξυπηρέτηση αποτελεί κλειδί για την ανάπτυξή μας στην αγορά της λιανικής. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο προσφέρουμε την δυνατότητα εγγραφής και εξυπηρέτησης μέσα από το website μας www.protergia.gr.  Μάλιστα μπορείτε, από την ημέρα υπογραφής της Σύμβασης Προμήθειας με την Protergia, να μαθαίνετε σε τι στάδιο βρίσκεται η αίτησή σας και με την εγγραφή σας στην περιοχή «ο Λογαριασμός μου» και να απολαμβάνετε μοναδικές online υπηρεσίες.

Ηδη στο Ν. Ηράκλειο λειτουργεί το κατάστημά μας, ενώ στην ίδια διεύθυνση έχουμε δημιουργήσει και το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών το οποίο, μέσα από νούμερο 18311, απαντά σε οποιαδήποτε ερώτηση και εξυπηρετεί τους πελάτες.