Home Νέα H ΑΒΒ το πιο αξιόλογο B2B brand
H ΑΒΒ το πιο αξιόλογο B2B brand

H ΑΒΒ το πιο αξιόλογο B2B brand

0
0

Η ΑΒΒ, ηγέτης στις τεχνολογίες ενέργειας και αυτοματισμού, κατέλαβε την 7η θέση στην πρώτη κιόλας συμμετοχή της στην ετήσια λίστα της Interbrand με τα πιο αξιόλογα brands της Ελβετίας, αποτελώντας παράλληλα και το πιο αξιόλογο brand στον τομέα των B2B ελβετικών εταιρειών. Φέτος, για πρώτη φορά, η συγκεκριμένη λίστα συμπεριέλαβε και B2B brands.


PΗ αρμόδια παγκόσμια επιτροπή συμβούλων εκτιμά το brand ΑΒΒ σε περίπου 5 δισ. ελβετικά φράγκα. Με την παρουσία B2B εταιρειών στη λίστα για πρώτη φορά αναγνωρίζεται –σύμφωνα με την Interbrand- η σπουδαιότητά τους για την Ελβετική οικονομία.


«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτή την αναγνώριση, γιατί καταδεικνύει τη μεγάλη αξία που έχουμε οικοδομήσει όσον αφορά στο brand μας», δήλωσε ο CEO της ΑΒΒ, Ulrich Spiesshofer. «Αντανακλά την ηγετική θέση της ΑΒΒ στις τεχνολογίες ενέργειας σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι τεχνολογίες της ΑΒΒ επιτρέπουν σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, αύξηση της παραγωγικότητας στον τομέα του αυτοματισμού, καθώς και ένα σταθερό και έξυπνο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Το brand αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό που υποστηρίζουμε: «Ενέργεια και Παραγωγικότητα για έναν καλύτερο κόσμο».


Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ΑΒΒ είχε έσοδα σχεδόν 42 δισ. δολάρια το 2013 και απασχολεί 150.000 εργαζόμενους σε περισσότερες από 100 χώρες. Οι καινοτόμες λύσεις ενέργειας και αυτοματισμού που προσφέρει, περιλαμβάνουν ρυθμιστές στροφών, που το 2013 εξοικονόμησαν περισσότερες από 400 TWh, ποσό ισάξιο με την ενέργεια που καταναλώνουν 100 εκατ. νοικοκυριά στην Ευρώπη. Η εταιρεία είναι επίσης πρωτοπόρος στις υποδομές για ταχεία φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με ρεκόρ παραγγελιών από την Εσθονία, την Ολλανδία και την Κίνα.


Η ΑΒΒ επενδύει περίπου 1,5 εκ. δολάρια ετησίως στην έρευνα και την ανάπτυξη και απασχολεί περίπου 8.500 ερευνητές. Το 2013, η ΑΒΒ ήταν η εταιρεία με τις περισσότερες αιτήσεις για κατοχύρωση ευρεσιτεχνιών στην Ελβετία και κέρδισε διάφορα βραβεία για τις καινοτομίες της. Στις αρχές του 2014 της απονεμήθηκε το πολύ σημαντικό βραβείο Zayed, λόγω της παγκόσμιας ηγετικής της θέσης στον τομέα της αειφόρου ανάπτυξης.


«Χάρη στη δομημένη διαχείριση του brand της, η ΑΒΒ έχει καταφέρει να εδραιώσει την εικόνα μίας εταιρείας με κορυφαία τεχνολογική ποιότητα και υψηλή απόδοση και επικοινωνεί ανοιχτά τη συμβολή της στην επίλυση σημαντικών παγκόσμιων προκλήσεων!», δήλωσε ο Michel Gabriel, Managing Director της Interbrand Ζυρίχης.


«Ο ρόλος των brands στον κλάδο των B2B εταιρειών έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, αφού πολλές εταιρείες αντιλήφθηκαν ότι για τις βιομηχανίες με υψηλή ανταγωνιστικότητα παγκοσμίως το «branding» είναι από τους λίγους μηχανισμούς που μπορούν να ενεργοποιήσουν, ώστε να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό σε βάθος χρόνου», πρόσθεσε ο Gabriel. «Έτσι, ένα ισχυρό brand αποτελεί σαφώς ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».


Όλα αυτά καθώς και άλλα αποτελέσματα της έρευνας είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στην έκθεση «Interbrand Best Swiss Brands of 2014», που δημοσιεύεται στο www.bestswissbrands2014.ch, καθώς και στο τεύχος του περιοδικού BILANZ της 16ης Μαΐου.


Η ΑΒΒ (www.abb.com) κατέχει ηγετική θέση στις τεχνολογίες ενέργειας και αυτοματισμού που επιτρέπουν στις βιομηχανίες και στις εταιρείες κοινής ωφέλειας να βελτιώσουν την απόδοσή τους, ενώ παράλληλα μειώνουν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ο Όμιλος ΑΒΒ έχει παρουσία σε περίπου 100 χώρες και απασχολεί σχεδόν 150.000 άτομα.


tags: