Home Ηλεκτρισμός Αυστραλία: Καταναλωτές χωρίς ρεύμα και φυσικό αέριο

Αυστραλία: Καταναλωτές χωρίς ρεύμα και φυσικό αέριο

0
0

ρευμαΠάνω από 100.000 Αυστραλοί ήρθαν αντιμέτωποι με τη διακοπή παροχής ρεύματος και φυσικού αερίου.

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές ρεύματος και φυσικού αερίου στην Αυστραλία, αντιμετωπίζουν μεγάλη δυσκολία να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους και έρχονται αντιμέτωποι με διακοπή της παροχής τους.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Επιτροπής Κοινωφελών Υπηρεσιών , ο αριθμός των καταναλωτών στους οποίους, για το 2014, κόπηκαν οι παροχές ρεύματος και υγραερίου είναι ο μεγαλύτερος των τελευταίων χρόνων και έφτασε τους 34.000 στη Βικτώρια, σημειώνοντας αύξηση 26% από την περασμένη χρονιά. Σε όλη την Αυστραλία κόπηκε το ρεύμα και το φυσικό αέριο σε πάνω από 100.000 άτομα που δεν είχαν να το πληρώσουν.

Παρά το γεγονός ότι αυτό το φαινόμενο παρατηρείται σε όλη την Αυστραλία, στη Βικτώρια ήταν πολύ πιο συχνό απ΄ ότι στις άλλες πολιτείες.

Και καθώς οι τιμές του ρεύματος και του γκαζιού αναμένεται να αυξηθούν κατά 10% περίπου εντός των επομένων 12 μηνών, το Συμβούλιο Κοινωνικών Υπηρεσιών της Βικτώριας εκφράζει φόβους ότι θα αυξηθεί και ο αριθμός αυτών που θα μείνουν χωρίς ρεύμα ή φυσικό επειδή δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.

Μετά τη δημοσιοποίηση των στοιχείων, η κ. Έμα Κινγκ, γενική διευθύντρια του Συμβουλίου, κατηγόρησε τις εταιρίες παροχής για αναλγησία.

Επίσης, κάλεσε τη νέα κυβέρνηση της πολιτείας να δώσει περισσότερες εξουσίες στην Επιτροπή Κοινωφελών Υπηρεσιών ώστε αυτή να μπορεί να πιέσει τις εταιρίες παροχής αυτών των αγαθών να δίνουν περισσότερο χρόνο και διακανονισμούς σε καταναλωτές που βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση.

«Υπάρχουν οικογένειες που επιλέγουν να βάλουν ένα πιάτο φαΐ στο τραπέζι τους για να φάνε τα παιδιά τους αντί να πληρώσουν το ρεύμα» είπε η κ. King.

Εκτός από τον αυξημένο αριθμό των καταναλωτών που βρίσκονται σε δυσχερή οικονομική κατάσταση και δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, σημειώθηκε αύξηση και στον αριθμό των δυσαρεστημένων καταναλωτών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Επιτροπής, περισσότεροι από 250.000 καταναλωτές υπέβαλλαν παράπονα σε εταιρίες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ οι καταναλωτές που υπέβαλλαν παράπονα σε εταιρίες φυσικού αερίου, έφτασαν τους 85.000.