Home ΑΠΕ Το τρένο που θα κινείται με ηλιακή ενέργεια

Το τρένο που θα κινείται με ηλιακή ενέργεια

0
0

ΤΡΑΙΝΟΤο πρώτο τρένο που θα κινείται με ηλιακή ενέργεια, όχι πάνω σε ράγες στο έδαφος, αλλά στο εσωτερικό αγωγών μέσα σε κενό αέρος και θα συνδέει το Λος Άντζελες με το Σαν Φρανσίσκο.

Το τρένο Hyperloop, θα αποτελείται από βαγόνια (κάψουλες) που θα έχουν χωρητικότητα 4-6 ατόμων. Η αίσθηση που θα έχουν οι επιβάτες θα προσομοιάζει εκείνη που έχουν οι επιβάτες αεροσκαφών και όχι με εκείνη που έχουν οι επιβάτες στα τρενάκια ταχύτητας των λούνα παρκ, όπως θεωρούσαν κάποιοι.

Το αρχικό σχέδιο είναι το Hyperloop να συνδέσει το Λος Αντζελες με το Σαν Φρανσίσκο που βρίσκονται σε απόσταση 610 χλμ. Το Hyperloop θα κινείται με ταχύτητες που θα ξεπερνούν τα 1.200 χλμ/ώρα, γεγονός που σημαίνει ότι θα συνδέει τις δύο μεγαλουπόλεις των ΗΠΑ σε περίπου 30 λεπτά. Το Hyperloop θα μπορεί να μεταφέρει όχι μόνο ανθρώπους αλλά και φορτία, ακόμη και αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, το κόστος για την κατασκευή του πρώτου τρένου και των υποδομών για τη «γραμμή» Λος Αντζελες-Σαν Φρανσίσκο θα αγγίξει τα 6 δισ. δολάρια. Όσον αφορά στο εισιτήριο, θα είναι αρκετά φτηνό, και η τιμή του δε θα ξεπερνάει τα 20 δολάρια. Αρκετά θετικό επίσης είναι ότι, οι επιβάτες δεν θα περιμένουν σχεδόν καθόλου στους σταθμούς επιβίβασης αφού τα βαγόνια θα έχουν τη δυνατότητα να ξεκινούν για τον προορισμό τους κάθε 30 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα, το Hyperloop, δεν πρέπει να καλύπτει αποστάσεις μεγαλύτερες των 1.500 χλμ. Έτσι, σύμφωνα με ανακοίνωση του κατασκευαστή, Elon Musk, θα δημιουργηθεί ένας αγωγός μήκους περίπου 9 χλμ στον οποίο θα γίνουν οι πρώτες δοκιμές. Υπάρχουν διάφορες περιοχές στις ΗΠΑ που πληρούν τις προδιαγραφές για να κατασκευαστεί εκεί έχουν προεπιλεγεί για να κατασκευαστεί εκεί ο δοκιμαστικός αγωγός αλλά φαβορί είναι μια περιοχή στο Τέξας.

Ο Elon Musk, υποστηρίζει σθεναρά ο ίδιος την κατασκευή του Hyperloop, αλλά τονίζει ότι δεν μπορεί να αναλάβει μόνος του εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό και την κατασκευή του για αυτό και ζητά την ενεργό συμμετοχή ακαδημαϊκών ιδρυμάτων αλλά και του ιδιωτικού τομέα.