Home Νέα Αύξηση 12,7% στις πωλήσεις για την Αλουμίλ

Αύξηση 12,7% στις πωλήσεις για την Αλουμίλ

0
0

alumilΑύξηση ενοποιημένων πωλήσεων κατά 12,7%, ποσοσστό που “αγγίζει” τα 140,2 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε για το εννεάμηνο του 2015 η διοίκηση του ομίλου Αλουμίλ. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο διάστημα του 2014 τα κέρδη έφθασαν τα 124,4 εκατ. ευρώ.

Τα μικτά κέρδη του ομίλου ανήλθαν στα 27,9 εκατ. ευρώ, έναντι 24,6 εκατ. ευρώ του 2014, σημειώνοντας αύξηση 13,1%. Στα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζεται μείωση ζημιών κατά 7,2% περίπου, στα -6,8 εκατ. ευρώ, (έναντι ζημιών 7,3 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2014).

Όσον αφορά στα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 6,2%, στα 82,8 εκατ. ευρώ, (έναντι 77,9 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περσινού διαστήματος). Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 8,7 εκατ. ευρώ, έναντι 9,6 εκατ. ευρώ του 2014, σημειώνοντας μείωση 9%. Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν αύξηση και διαμορφώθηκαν στα 10 εκατ. ευρώ περίπου έναντι ζημιών 7 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2014.

Η διοίκηση της Αλουμύλ εκτιμά ότι η διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση συνεχίζετε, με συνέπεια την ασθενική διεθνή ζήτηση, ιδιαιτέρως στις αγορές των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου και την κάμψη της ζήτησης του βιομηχανικού προφίλ στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα η συνεχιζόμενη δημοσιονομική κρίση και οι περιορισμοί στη διακίνηση κεφαλαίων λόγω των “capital controls”, έχει ως συνέπεια την παρατεινόμενη πτώση της εγχώριας κατασκευαστικής και επισκευαστικής δραστηριότητας. Ο όμιλος όπως και η εταιρία εξακολουθούν να παρουσιάζουν ζημίες, τόσο στα αποτελέσματα προ φόρων όσο και στα καθαρά αποτελέσματα, ως συνέπεια των ανωτέρω γεγονότων τα οποία οδηγούν σε πτώση της ζήτησης αλλά και σε ανάγκη δημιουργίας πρόσθετων προβλέψεων για την κάλυψη επισφαλών απαιτήσεων.

Ο όμιλος, όμως, συνεχίζει την προσπάθεια αύξησης των εξαγωγών δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην ενίσχυση της εμπορικής παρουσίας στη Ρωσία, στην Αμερική, στην Ασία και στην Αφρική καθώς επίσης και στην περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Νοτιοανατολική και Δυτική Ευρώπη καθώς και στη Μέση Ανατολή.