Home Ηλεκτρισμός Τα ΕΛΤΑ αναζητούν σύμβουλο επικοινωνίας για την είσοδο στην αγορά ενέργειας
Τα ΕΛΤΑ αναζητούν σύμβουλο επικοινωνίας για την είσοδο στην αγορά ενέργειας

Τα ΕΛΤΑ αναζητούν σύμβουλο επικοινωνίας για την είσοδο στην αγορά ενέργειας

0
0

H  διοίκηση των ΕΛΤΑ η οποία προκήρυξε διαγωνισμό, ύψους 60.000 ευρώ, για την επιλογή συνεργάτη ο οποίος θα αναλάβει τη στρατηγική επικοινωνίας για την είσοδο στην ενέργεια. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος λήγει στις 20 Φεβρουαρίου.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει «την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την εισαγωγή (λανσάρισμα) και την ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας «ΕΛΤΑ Ηλεκτρική Ενέργεια».

Ήδη το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας εξέτασε και έδωσε το πράσινο φως για τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν τα ΕΛΤΑ, ενώ τα ταυτόχρονα ολοκληρώθηκε και δοκιμάστηκε στην πράξη η εφαρμογή του πληροφοριακού συστήματος που θα εγκατασταθεί στα καταστήματα και θα υποστηρίξει τη διαχείριση του πελατολογίου. Παράλληλα έχουν ήδη εκπαιδευτεί σε βάθος για θέματα της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας 200 εργαζόμενοι, που θα στελεχώσουν τα καταστήματα από όπου τα ΕΛΤΑ μαζί με τις υπόλοιπες υπηρεσίες θα διαθέτουν σε καταναλωτές πακέτα ρεύματος. Οι συγκεκριμένοι υπεύθυνοι ενέργειας θα αξιοποιηθούν όχι μόνο για την προσέλκυση ενδιαφερομένων αλλά και για την υποστήριξη των πελατών της εταιρείας.

Η ολοκλήρωση της εγκατάστασης του συστήματος στα καταστήματα θα δώσει το σήμα εντός των επόμενων ημερών ώστε να ξεκινήσει η εντατική καμπάνια για την προσέλκυση πελατών. Σύμφωνα μάλιστα με το επιχειρησιακό σχέδιο τοων ΕΛΤΑ, οι ποσότητες ενέργειας που εξασφαλίστηκαν στην πρώτη δημοπρασία ΝΟΜΕ (15MWh/h) επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες ανάπτυξης της εταιρείας τους επόμενους 7 μήνες.

tags: