Το «plan Β» των εταιρειών ενέργειας
Την διεύρυνση των δραστηριοτήτων τους, προκειμένου να αυξήσουν το πελατολόγίο τους, επιδιώκουν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ενέργειας.
Της Φαίδρας Μαυρογιώργη (faidra@energyin.gr)
Άνοιγμα στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας κάνει η ΔΕΠΑ, η οποία έχει αποκτήσει μειοψηφικό μερίδιο σε μια ιδιωτική εταιρεία προμήθειας ηλεκτρισμού. Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, εξαγόρασε το 49% από την εταιρεία Green, προκειμένου να εισχωρήσει και σε άλλους τομείς πέραν του φυσικού αερίου. Στόχος της εταιρείας είναι να αναδειχτεί σε μια ενεργειακή εταιρεία με δραστηριότητες σε πολλούς τομείς.
Ωστόσο δεν είναι η μόνη εταιρεία που ανοίγει τις δραστηριότητες της, αλλά αυτή την τάση την ακολουθούν σχεδόν όλες οι μεγάλες ενεργειακές εταιρείες της χώρας, οι οποίες έχουν στρέψει το βλέμμα τους και στις δυο αγορές, δηλαδή τόσο του ηλεκτρισμού όσο και του φυσικού αερίου.
Την ίδια στρατηγική ακολούθησε η ΕΠΑ Αττικής, η οποία ετοιμάζεται να μπει στην αγορά του ρεύματος από τον Ιανουάριο του 2018. Η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της ΕΠΑ Αττικής, κα Ελένη Ράπτη, μιλώντας στο energyin.gr , είπε πως η εταιρεία έχοντας στα χέρια της ένα πλούσιο πελατολόγιο που ξεπερνά τους 300.000 πελάτες, νιώθει έτοιμη να μπει και στο τομέα του ηλεκτρικού ρεύματος. «Θέλουμε να προτείνουμε συνδυαστικές λύσεις στους πελάτες μας» είπε η κ. Ράπτη και πρόσθεσε «σε σχετικές έρευνες που έχουμε κάνει, οι πελάτες μας φαίνεται να επιθυμούν να τους παρέχουμε εμείς και το ηλεκτρικό ρεύμα».
Το ίδιο και ο ΗΡΩΝ, ο οποίος εκτός από ηλεκτρική ενέργεια θα εμπορεύεται και φυσικό αέριο. Από το νέο έτος η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες του energyin.gr, θα εισέλθει στην λιανική αγορά φυσικού αερίου.
Σκοπός των εταιρειών είναι να διευρύνουν το πελατολόγιο τους και να προσφέρουν στους τελικούς καταναλωτές συνδυαστικά πακέτα προμήθειας ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.