Home Ενεργειακές επισημάνσεις Εξαρχουλάκος: Η ανάπτυξη του φυσικού αερίου θα έρθει με τη διείσδυση
Εξαρχουλάκος: Η ανάπτυξη του φυσικού αερίου θα έρθει με τη διείσδυση

Εξαρχουλάκος: Η ανάπτυξη του φυσικού αερίου θα έρθει με τη διείσδυση

0
0

Πρέπει να υπάρξει διείσδυση για να υπάρχουν νέοι πελάτες και επομένως να επιτευχθεί η ανάπτυξη αυτής της αγοράς, επεσήμανε ο διευθυντής μάρκετινγκ της ZeniΘ, Μάνος Εξαρχουλάκος.

Της Φαίδρας Μαυρογιώργη (faidra@energyin.gr)

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της ZeniΘ, Μάνος Εξαρχουλάκος, μιλώντας στο ενεργειακό συνέδριο που διοργάνωσε την Τρίτη η εφημερίδα «Ναυτεμπορική», μίλησε για την αγορά φυσικού αερίου και πως αυτή μπορεί να αναπτυχθεί.

Η ZeniΘ είναι ο πρώτος πάροχος σε αριθμό συνδέσεων φυσικού αερίου και ο πρώτος πάροχος που λάνσαρε το «πακέτο» φυσικού αερίου και ρεύματος. Μιλώντας για την αγορά φυσικού, ο κ. Εξαρχουλάκος τόνισε πως χρειάζεται να υπάρχει διείσδυση για την ανάπτυξη της. «Χρειάζεται δουλειά ακόμη, χρειάζονται επενδύσεις για νέες συνδέσεις κυρίως στην Αττική αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας» σχολίασε.

Ο κ. Εξαρχουλάκος, επίσης, τόνισε πως το φυσικό αέριο δεν είναι σαν τον ηλεκτρισμό, είναι «δύσκολο» προϊόν. «Για αυτό οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας μπαίνουν σιγά σιγά στην συγκεκριμένη αγορά. Το σημαντικότερο βέβαια είναι η διανομή. Να φτιαχτούν νέα δίκτυα για να έχουν πρόσβαση στο φυσικό αέριο περισσότερα νοικοκυριά. Στην Αθήνα είναι διαφορετική η αγορά του φυσικού αερίου σε σχέση με την Θεσσαλονίκη ή τις πόλεις της Θεσσαλίας, γιατί οι περισσότερες θερμάνσεις είναι κεντρικές» ανέφερε.

Αναφορικά με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, δήλωσε «Στην ηλεκτρική ενέργεια, υπάρχει ακόμα πρόβλημα εμπιστοσύνης. Παρά το άνοιγμα της αγοράς η ΔΕΗ έχει ακόμα υψηλό μερίδιο. Συνεπώς οφείλουμε με πράξεις να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, να στηρίξουμε το έργο της ΡΑΕ εφαρμόζοντας τον κώδικά, να είμαστε ξεκάθαροι στον καταναλωτή και να μην τον μπερδεύουμε με ασαφείς και ανομοιογενείς συγκρίσεις».

«Πρέπει να μπούμε σε άλλες υπηρεσίες χρήσιμες για το νοικοκυριό και την επιχείρηση , δεν αρκεί η προμήθεια αερίου και ρεύματος. Τέλος, πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε από τη μεριά του πελάτη. Υπάρχουν ακόμα στρατηγικές παραπλάνησης. Οφείλουμε εμείς οι μεγάλες εταιρίες να δώσουμε το παράδειγμα» κατέληξε.