Home Νέα Γ. Περιστέρης: Η επενδυτική στρατηγική του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Γ. Περιστέρης: Η επενδυτική στρατηγική του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Γ. Περιστέρης: Η επενδυτική στρατηγική του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

0
0

«Οι ελληνικές εταιρείες εξακολουθούν να βρίσκονται σε δυσμενές ανταγωνιστικό σημείο όσον αφορά το κόστος χρηματοδότησης και την υψηλότατη φορολογία που πρέπει να μειωθεί» υποστήριξε ο επικεφαλής του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης.

Για το θέμα της μονάδας Πτολεμαϊδα 5, ο Γ. Περιστέρης επισήμανε πως «ήταν επενδυτική απόφαση που ελήφθη το 2009 όταν η τιμή των ρύπων ήταν στα 5,9 ευρώ και τώρα είναι 28 ευρώ». Πρόσθεσε πως «εμείς προσπαθούμε να μην προκαλέσουμε περαιτέρω εμπλοκές υποστηρίζοντας χρηματοδοτικά σε μεγάλο βαθμό τις ταμειακές ανάγκες του έργου, δεν διακόψαμε ούτε περιορίσαμε τον ρυθμό κατασκευής, αλλά όλα αυτά δε μπορούν παρά να επηρεάζουν το έργο».

Απαντώντας σε ερώτηση για τη ΔΕΗ ο κ. Περιστέρης σημείωσε ότι είναι σημαντικό να παραμείνει οικονομικά ισχυρή ως πυλώνας της ενεργειακής αγοράς και εκτίμησε ότι η επίλυση των προβλημάτων της εταιρείας θα είναι προτεραιότητα της επόμενης κυβέρνησης.

Ο κ. Περιστέρης άφησε επίσης να εννοηθεί ότι υπάρχουν οφειλές της ΔΕΗ προς τον όμιλο, ωστόσο η απόφαση είναι να μην ενεργοποιηθούν οι ρήτρες πληρωμών.

Μιλώντας για την πορεία της εταιρείας ο κ. Περιστέρης μίλησε για το τέλος μιας δύσκολης περιόδου για την χώρα σε οριακή κατάσταση λόγω της οικονομικής κρίσης. «Και εμείς περάσαμε στιγμές που ήταν δύσκολες. Όμως καταφέραμε με μεγάλη προσπάθεια να κρατήσουμε την εταιρεία όρθια και να την φέρουμε στη σημερινή κατάσταση που η εταιρεία είναι ισχυρότερη και μεγαλύτερη από ποτέ. Βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία και προοπτικές ανάπτυξης. Το πετύχαμε προς όφελος της χώρας, της κοινωνίας, των εργαζομένων, των συνεργατών και φυσικά των μετόχων», τόνισε.

«Τα έργα ΣΔΙΤ και οι παραχωρήσεις είναι σχεδόν μονόδρομος λόγω της κακής κατάστασης των δημοσίων οικονομικών», σημείωσε ο κ. Περιστέρης σημειώνοντας ότι υπάρχουν τρεις με τέσσερις διαγωνισμοί σε έξελιξη όπως η Ζέυξη Πέραμα-Σαλαμίνα, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, καθώς και η συντήρηση και υποδομές της Εγνατίας Οδού.

«Το 2018 έκλεισε με κύκλο εργασιών 1,4 δισ. ευρώ από 650 εκατ. το 2008» τόνισε ο κ. Περιστέρης προσθέτοντας ότι στον τομέα των υποδομών η εταιρεία διατηρεί «ένα σοβαρό ανεκτέλεστο, το οποίο προσπαθούμε να μην βγει εις βάρος της κερδοφορίας της εταιρείας». Σημειώνεται πως το ανεκτέλεστο της εταιρείας είναι πάνω από 2 δισ. ευρώ.