Ξεκινάει επίσημα η είσοδος της ΔΕΗ στην αγορά φυσικού αερίου
Ξεκινά σήμερα η διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ για την είσοδό της στη λιανική αγορά φυσικού αερίου, η οποία είχε γνωστοποιηθεί ήδη από το καλοκαίρι.
Πρόκειται για μία στρατηγική ενέργεια της Επιχείρησης, η οποία είχε σχεδιαστεί ήδη από τον Απρίλιο του 2018, όταν και υπέβαλε σχετική αίτηση για άδεια προμήθειας από τη ΡΑΕ.
Στο δίκτυο καταστημάτων της ΔΕΗ, θα εγκατασταθούν ειδικά πληροφοριακά κιόσκια όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται και να συνάπτουν τα νέα double play συμβόλαια ρεύματος και φυσικού αερίου.
Μάλιστα σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της διοίκησης της ΔΕΗ οι καταναλωτές θα μπορούν να συμφωνούν και τηλεφωνικά τα νέα συμβόλαια τα οποία θα λαμβάνουν ταχυδρομικά στο σπίτι τους.
Από την επόμενη εβδομάδα θα «τρέξει» η δεύτερη φάση της διαφημιστικού προγράμματος που θα παρουσιάζει τα νέα πακέτα προϊόντων που θα προσφέρει η ΔΕΗ τόσο σε οικιακούς, όσο και σε επιχειρηματικούς καταναλωτές παρέχοντας έκπτωση σε όσους επιλέξουν να συνάψουν συμβόλαιο μαζί της από τώρα και μέχρι το τέλος Ιανουαρίου του 2020.
Θυμίζουμε ότι εντός του τρέχοντος έτους, η ΔΕΗ προχώρησε στην αγορά φορτίων LNG, για την κάλυψη των αναγκών των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής αλλά και για το άνοιγμα της στην λιανική του φυσικού αερίου. Προμηθεύτηκε τρία φορτία LNG από τη Shell την ENI, και την Mytilineos.
Με δεδομένο ότι η πελατειακή βάση της ξεπερνάει τα 7 εκατ. καταναλωτές η ΔΕΗ ευελπιστεί ότι μπορεί να κερδίσει ένα μερίδιο της τάξης του 30% στη λιανική αγορά φυσικού αερίου.
Πάντως, όπως και στην αγορά ηλεκτρισμού έτσι και στην αγορά φυσικού αερίου η κινητικότητα των καταναλωτών από τον έναν πάροχο στον άλλο είναι μάλλον περιορισμένη και τα μερίδια παρουσιάζουν μικρές αυξομειώσεις. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση για τη ΔΕΗ.