Home Ηλεκτρισμός Έμφαση στο Customer Experience η νέα στρατηγική της Daikin Hellas
Έμφαση στο Customer Experience η νέα στρατηγική της Daikin Hellas

Έμφαση στο Customer Experience η νέα στρατηγική της Daikin Hellas

0
0

Τα επόμενα βήματά της για περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της στην αγορά παρουσίασε η Daikin Hellas σε 170 αντιπροσώπους από όλη την Ελλάδα, που έδωσαν το παρών στο συνέδριο Blue Dealer Conference 2019.

Η διοργάνωση με τίτλο «CX-Change the experience-Change the game» έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Cape Sounio και περιλάμβανε ένα πλούσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης και παρουσιάσεων. Με αφορμή τα 15α γενέθλια της Daikin Hellas, δεν έλειψαν οι συγκινητικές στιγμές και η αναδρομή στις κορυφαίες στιγμές της εταιρίας. Παράλληλα, τιμήθηκαν σε μία σειρά ξεχωριστών βραβεύσεων συνεργάτες της Daikin Hellas από όλη την Ελλάδα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους στελέχη της Daikin Europe  μεταξύ των οποίων οι Wim de Schacht Vice President Corporate Affairs Daikin Europe NV, Αντώνης Δήμου Deputy General Manager of Sales at Daikin Europe, Ηλίας Κατσούλης Διευθύνων Σύμβουλος Hubbard Products και Peter Grunewald, Sales Director Daikin Belux.

Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου ξεκίνησε με τη συγκλονιστική ομιλία του δύο φορές Ολυμπιονίκη στην ιστιοπλοΐα Νικόλα Κακλαμανάκη, ο οποίος μίλησε για τον πρωταθλητισμό και τις αξίες που τον διέπουν. Στη συνέχεια ο γκουρού των εμψυχωτικών σεμιναρίων Δρ Γιάννης Καλογεράκης μίλησε στους συμμετέχοντες για τις Πω-Λύσεις και τους τρόπους που θα αναδείξουν το ταλέντο τους σε αυτές. Ο κορυφαίος Butler Στάθης Παπαχριστοφίλου στην εισήγησή του παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτύχει κανείς excellence στην αντιμετώπιση του πελάτη με βάση τις επιθυμίες του.

Το ψυχαγωγικό σκέλος ανάλαβε η αγαπημένη τραγουδίστρια Πέγκυ Ζήνα, ενώ τη δική τους χιουμοριστική πινελιά έβαλαν οι γνωστοί κωμικοί Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος κάνοντας μία ξεχωριστή παρουσίαση πωλήσεων με τη μορφή stand up comedy.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Daikin Hellas κ. Χριστίνα Αντωνίου: «Είμαστε υπερήφανοι για το αποτέλεσμα της 15ετίας, να συμπεριλαμβανόμαστε δηλαδή στις 30 ταχύτερα αναπτυσσόμενες και υγιείς εταιρίες στην Ελλάδα! 15 χρόνια είναι αρκετά για να αποκτήσεις οργάνωση, εμπειρίες, μέγεθος και κυρίως μία ομάδα σταθερών συνεργατών με κουλτούρα εξυπηρέτησης και συνεχή διάθεση εξέλιξης. Μία ομάδα που μας πιστεύει και μας ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια. Η DAIKIN στην Ελλάδα έχει κάνει πολύ σημαντικές προσπάθειες αναβάθμισης του επιπέδου της προσφερόμενης Εμπειρίας Πελάτη.

Ωστόσο υπάρχει αρκετός χώρος ακόμα για βελτίωση, προκειμένου να προσφέρουμε με συνέπεια, ένα καλό και ενιαίο επίπεδο εμπειριών στους πελάτες μας, σε ολόκληρη τη χώρα. Με τη διοργάνωση αυτή τονίσαμε τη σημασία της αλλαγής στην επιχειρηματικότητα, στις πωλήσεις, ακόμα και στις αξίες ή στον τρόπο σκέψης μας, μέσα από την αναβάθμιση της Εμπειρίας Πελάτη. Γι’ αυτό καλέσαμε όλα τα μέλη του δικτύου να ενεργοποιηθούν, ώστε όλοι μας να αποτελούμε κομμάτια της μεγάλης εικόνας της εταιρίας, όπως αυτή την προσλαμβάνουν οι πελάτες μας. Το Customer Experience είναι το επόμενο βήμα για να συνδιαμορφώσουμε το μέλλον της DΑΙΚΙΝ Ελλάς.»