Home Νέα Σ.Τιλαβερίδη (Carrier): «Η κρίση ανήκει πια στο παρελθόν και θα αναπτυχθούμε με ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς…»
Σ.Τιλαβερίδη (Carrier): «Η κρίση ανήκει πια στο παρελθόν και θα αναπτυχθούμε με ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς…»

Σ.Τιλαβερίδη (Carrier): «Η κρίση ανήκει πια στο παρελθόν και θα αναπτυχθούμε με ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς…»

0
0

Επισκεφτήκαμε τη Marketing Manager της εταιρείας, Σοφία Τιλαβερίδη, η οποία μας μίλησε για την πορεία της εταιρείας, τους νέους στόχους για το 2020, τα πλεονεκτήματα των αντλιών θέρμανσης και για τις πράσινες καινοτομίες που λανσάρουν, σεβόμενοι το περιβάλλον.

Συνέντευξη στη Φαίδρα Μαυρογιώργη (faidra@energyin.gr)

H εταιρεία AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε δραστηριοποιείται σε χώρες της Νοτιοανατολικής & Κεντρικής Ευρώπης και έχει την ευθύνη για τη διανομή και τις υπηρεσίες μετά την πώληση των προϊόντων κλιματισμού Carrier και Toshiba. Η AHI Carrier με έδρα την Αθήνα και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, διαχειρίζεται  τα γραφεία Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Αυστρίας και Τσεχίας.
H εταιρεία προσφέρει ευρύ φάσμα λύσεων θέρμανσης, κλιματισμού και ψύξης τόσο για οικιακές όσο και για εμπορικές και βιομηχανικές εφαρμογές. Διαγράφει μία σταθερά ανοδική πορεία και γεωγραφική επέκταση των δραστηριοτήτων της και είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα.

– Κα Τιλαβερίδη πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία της εταιρείας καθώς και τους νέους στόχους που έχετε θέσει για το 2020.

Η AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε. είναι από τις λίγες εταιρείες που κατάφεραν να διατηρήσουν ένα σταθερό ρυθμό ανάπτυξης μέσα στην κρίση. Αυξήσαμε την εξαγωγική μας δραστηριότητα και καταφέραμε να εδραιώσουμε την ηγετική μας θέση στην ελληνική αγορά. Το 2018 βρεθήκαμε στην 5η θέση της αξιολόγησης του περιοδικού Fortune ανάμεσα στις 30 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στη χώρα μας. Την ίδια περίοδο, η αποδεδειγμένη τεχνογνωσία και η οργανωτική δομή του γραφείου της Ελλάδας οδήγησαν στο να εξελιχθούμε για την Carrier σε κέντρο της Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης, επεκτείνοντας τη δράση μας έως την Αυστρία και την Τσεχία. Η κρίση ανήκει πια στο παρελθόν, όπως όλα δείχνουν. Η εσωτερική αγορά αρχίζει να αλλάζει. Η αγοραστική δύναμη σταδιακά μεγαλώνει και οι εταιρείες έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε χρηματοδότηση. Για το 2020, προβλέπουμε ότι ο κλάδος γενικότερα θα ισχυροποιηθεί και αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό για όλους. Εμείς, κατέχοντας ηγετική θέση και εκμεταλλευμένοι την τεχνογνωσία και την τεχνολογική μας υπεροχή, είμαστε βέβαιοι ότι θα αναπτύξουμε τη δραστηριότητά μας με ακόμα μεγαλύτερους ρυθμούς.

– Πράγματι, στον χώρο του κλιματισμού, που διακρίνεται από έντονο ανταγωνισμό, η Carrier έχει καταφέρει να καταλάβει ένα σημαντικό τμήμα της αγοραστικής πίτας. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα;

Είναι γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια έχουμε αποκτήσει την πιστότητα των συνεργατών μας, αλλά για αυτό που είμαστε περισσότερο υπερήφανοι είναι ότι έχουμε κερδίσει την  εμπιστοσύνη τους. Η τεχνογνωσία μας, η πληθώρα διαφορετικών συστημάτων για την κάλυψη των εκάστοτε αναγκών των συνεργατών μας, καθώς και η δυνατότητα εύρεσης λύσεων προσαρμοσμένες στις οικονομικές τους δυνατότητες, ήταν αυτά που μας έδωσαν την ψήφο εμπιστοσύνης. Η AHI Carrier έχει αποδείξει  έμπρακτα ότι βρίσκεται δίπλα στους συνεργάτες της με ολοκληρωμένες υπηρεσίες πριν αλλά και μετά την πώληση, παρέχοντας ένα πλήρες πακέτο υποστήριξης. Τα τελευταία χρόνια, επίσης, κατευθύναμε τις ενέργειές μας και προς τον τελικό καταναλωτή. Χρόνο με τον χρόνο ισχυροποιούμε τη θέση μας και στην αγορά του λιανικού εμπορίου μέσα από στρατηγικές συνεργασίες που μας δίνουν  ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στα οικιακά προϊόντα κλιματισμού. Περισσότερο από ποτέ, «ακούμε» τις ανάγκες του τελικού καταναλωτή και δημιουργούμε νέα, οικιακά προϊόντα, τα οποία προσφέρουν, πέραν της γνωστής ποιότητάς τους, «απαντήσεις» σε αυτές τις ανάγκες.

– Μπορείτε να μας πληροφορήσετε σχετικά με τα νέα προϊόντα οικιακής χρήσης που θα λανσάρετε τη χρονιά που έρχεται;

Αυτό που μπορώ να σας πω, χωρίς να σας αποκαλύψω λεπτομέρειες, είναι ότι δουλεύουμε σε νέες πλατφόρμες που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας, καλύτερη ποιότητα αέρα και ευκολότερο ηλεκτρονικό και απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργίας, στο πλαίσιο του IoT, που είναι εξάλλου το μέλλον όλων των συσκευών. Πάντα με φιλικότερη διάθεση προς το περιβάλλον.  Οι καταναλωτές είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ και βλέπουν την αγορά ενός κλιματιστικού ως επένδυση. Ως εκ τούτου, θέλουν το κλιματιστικό τους να «αξίζει» τα λεφτά του.

– Το τελευταίο διάστημα έχει αυξηθεί η δημοτικότητα των αντλιών θέρμανσης. Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά τους;

Κατά τη διάρκεια της κρίσης, που ο κόσμος προσπαθούσε να βρει εναλλακτικούς τρόπους θέρμανσης, προκειμένου να περιορίσει όσο μπορούσε τη δαπάνη πετρελαίου για τη θέρμανση του σπιτιού του, είδαν πολλά τα μάτια μας… και άκουσαν ακόμα περισσότερα τα αυτιά μας. Τελικά, μελέτες από διάφορους φορείς καθώς και αυτές του Πολυτεχνείου της Αθήνας απέδειξαν ότι οι αντλίες θερμότητας αποτελούν την οικονομικότερη και φιλικότερη προς το περιβάλλον λύση θέρμανσης με διαφορά. Πλέον, οι αντλίες θερμότητας τείνουν να εδραιωθούν στην αγορά της θέρμανσης και αυτό είναι εξαιρετικά θετικό, όχι μόνο για τις εταιρείες του κλάδου αλλά, το κυριότερο, για το περιβάλλον μας. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο το ελληνικό κράτος όσο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες επιδοτούν την αγορά τους για αυτόν τον λόγο. Πήρε αρκετό χρόνο να «εκπαιδευτεί» το κοινό στα οφέλη των αντλιών θερμότητας -και χρησιμοποιώ αυτόν τον όρο της «εκπαίδευσης», καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα αρκετά «τεχνικό» προϊόν, καθόλου παρεμφερές με τα καθιερωμένα μέσα θέρμανσης στην Ελλάδα. Οι αντλίες θερμότητας έχουν κυρίως πλεονεκτήματα. Μειονέκτημα θα μπορούσε να θεωρηθεί το κόστος κτήσης και εγκατάστασής τους. Παρ’ όλα αυτά, η εξοικονόμηση από τη χρήση τους είναι τόσο μεγάλη που η απόσβεση της αρχικής επένδυσης γίνεται γρήγορα. Αν υπολογίσουμε ότι επιδοτούνται και από κοινοτικά προγράμματα, όπως το «Εξοικονομώ κατ’Οίκον», τότε ξεκάθαρα δεν υπάρχει καν λόγος αναφοράς αυτού του θέματος. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των αντλιών θερμότητας, πέρα από την τεκμηριωμένη εξοικονόμηση ενέργειας, είναι ότι καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες θέρμανσης, δροσισμού και παραγωγής ζεστού νερού χρήσης καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν με διάφορους τύπους θερμαντικών σωμάτων, όπως σώματα χαμηλής θερμοκρασίας (panels), ενδοδαπέδιο δίκτυο και τερματικές μονάδες νερού (fan coil). Τέλος, η εγκατάσταση της αντλίας είναι εύκολη, γρήγορη και καθαρή, καθώς δεν απαιτείται καπνοδόχος ή εντοιχισμός επιμέρους τμημάτων και δεν απαιτείται ειδικός χώρος τοποθέτησης, δεδομένου ότι η εξωτερική μονάδα είναι συμπαγής και μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί εξωτερικά ακόμα και στο μπαλκόνι. Σταματάω εδώ γιατί μπορώ για ώρες ακόμα να σας απαριθμώ τα πλεονεκτήματα των αντλιών θερμότητας!

– Είστε μία εταιρεία που σέβεται το περιβάλλον. Μπορείτε να αναφερθείτε στις «πράσινες» καινοτομίες που λανσάρετε;

Τα προϊόντα της Carrier μεταμορφώνουν την ενέργεια σε ωφέλιμη παραγωγικότητα. Στη διαδικασία της έρευνας και της σχεδίασης,
βάζουμε πάντα στόχο να δημιουργούμε προϊόντα που καταναλώνουν λιγότερους πόρους και παράγουν τις λιγότερες εκπομπές. Η διαφύλαξη του περιβάλλοντος και η προστασία των πεπερασμένων φυσικών πόρων του πλανήτη αποτελεί βασική αρχή της δραστηριότητάς της Carrier, καθώς αναγνωρίζει τη ζωτική σημασία της διατήρησης μιας υπεύθυνης ισορροπίας ανάμεσα στην άνεση που δημιουργούμε στους εσωτερικούς χώρους σήμερα και στον κόσμο που θα ζήσουμε αύριο. Κατασκευάζουμε προϊόντα που σε όλα τα στάδια της παραγωγής, από την προμήθεια των πρώτων υλών, μέχρι τη συσκευασία των τελικών προϊόντων και το service, η προσέγγισή μας ως προς την προστασία του περιβάλλοντος είναι ολιστική και καινοτομική. Η δέσμευσή μας προς το περιβάλλον είναι πολλά παραπάνω για εμάς από μία υπόσχεση. Είναι στο DNA μας!

Who is Who

Η κυρία Σοφία Τιλαβερίδη είναι απόφοιτος του Deree – American College of Greece και κάτοχος Master in Business Administration (MBA) του Nottingham Trent University. Με εμπειρία 20 ετών στον χώρο του κλιματισμού, ηγείται του τμήματος Marketing της εταιρείας AHI Carrier N.A. Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε. και έχει υπό την ευθύνη της 15 χώρες για τις μάρκες Carrier & Toshiba.

 

ΠΗΓΗ: Από την εφημερίδα «ΕΝΕΡΓΕΙΑ& οικονομία» που κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα