Home Ενεργειακές επισημάνσεις Οικονομικότερο στη συντήρηση το ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το συμβατικό
Οικονομικότερο στη συντήρηση το ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το συμβατικό

Οικονομικότερο στη συντήρηση το ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το συμβατικό

0
0

Σημαντικά μειωμένο θα είναι το κόστος συντήρησης των ηλεκτροκίνητων σε σχέση με τα συμβατικά, καθώς δεν συμπεριλαμβάνουν μηχανικά τμήματα.

Ο εμπορικός διευθυντής της Kosmocar – Skoda, κ. Ανδρέας Χαλμπές μιλώντας στο 3ο Ecomobility Conference που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στο πλαίσιο του ECOFEST αναφέρθηκε στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εξέλιξη της τεχνολογίας θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, καθώς αναμένεται να αυξηθεί η αυτονομία τους καθώς και τα μειωθεί σημαντικά ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Χαλμπές σημείωσε πως μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα λανσαριστούν τα ηλεκτροκίνητα νέας γενιάς, τα οποία θα έχουν αυτονομία 600 χλμ, γεγονός που θα βοηθήσει στη δημοφιλία των ηλεκτροκίνητων. Σημειώνεται ότι η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σήμερα κυμαίνεται από 250 χλμ-400 χλμ.

Αναφορικά με την φόρτιση, ο κ. Χαλμπές  ανέφερε πως σύντομα αναμένεται να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών, με τον προβλεπόμενο χρόνο να υπολογίζεται στα 10 λεπτά με τις νέου τύπου μπαταρίες. «Σήμερα για να φορτίσει κανείς το 80% της ισχύος ενός ΙΧ χρειάζεται μισή ώρα, κάτι που θα αλλάξει γρήγορα με τον προβλεπόμενο χρόνο να υπολογίζεται στα 10 λεπτά με τις νέου τύπου μπαταρίες» σχολίασε.

Ο εμπορικός διευθυντής της Kosmocar – Skoda αναφέρθηκε, επίσης, και στο κόστος συντήρησης αυτών των οχημάτων. Σύμφωνα με τον ίδιο μιλάμε για πολύ μειωμένο κόστος συντήρησης των ηλεκτροκίνητων καθώς δεν περιέχουν μηχανικά τμήματα που πρέπει να αλλάζονται κάθε κάποια χιλιόμετρα. «Ακόμα και τα κάκια δεν θα φθείρονται τόσο γρήγορα όσο στα συμβατικά» σχολίασε.

Τέλος, αναφερόμενος στις μπαταρίες λιθίου (που έχουν τα ηλεκτροκίνητα) σημείωσε πως προς το παρόν με την υπάρχουσα τεχνολογία έχουν ζωή 10 χρόνια και η κατεύθυνση της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι η ανακύκλωση τους αλλά η δεύτερη ζωή σε ενεργειακά σπίτια.