Εγκαινιάστηκε η νέα γραμμή Κιάτο- Ροδοδάφνη – Με το βλέμμα στις υποδομές η Mytilineos
Ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει το Κιάτο με το Αίγιο, την οποία κατασκεύασε η ΜΕΤΚΑ- Τα δημόσια έργα στο στόχαστρο της «Μυτιληναίος»
Της Φαίδρας Μαυρογιώργη (faidra@energyin.gr)
Η σιδηροδρομική γραμμή μήκους 71 χλμ, ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2010, έργο το οποίο είχαν αναλάβει διάφορες εταιρείες, αστοχώντας να ολοκληρώσουν το έργο. Το 2014 ανέλαβε το έργο η ΜΕΤΚΑ, του ομίλου Μυτιληναίου, η οποία παρέδωσε τη γραμμή εμπρόθεσμα.
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών τόνισε πως υπάρχουν εταιρείες που αναλαμβάνουν έργα με μικρό προϋπολογισμό αλλά δεν τα ολοκληρώνουν ποτέ, αλλά υπάρχουν και εταιρείες, είτε μικρές είτε μεγάλες, οι οποίες παραδίδουν τα έργα εμπρόθεσμα και είναι άξιες εμπιστοσύνης, όπως ο Μυτιληναίος.
Η σιδηροδρομική γραμμή είναι λενα μεγάλο έργο, απαραίτητο για την ευρύτερη περιοχή, ως τμήμα της μεγάλης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώνει δύο μεγάλα αστικά κέντρα, την Αθήνα με την Πάτρα και από εκεί με ολόκληρη τη νότια Ελλάδα.
Η Μυτιληναίος μπαίνει δυναμικά στον κλάδο των υποδομών
Λίγες μέρες πριν ανακοινώθηκε ότι η Γενική Διεύθυνση του Τομέα έργων EPC – μετασχηματίζεται και πλέον ονομάζεται Τομέας Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης. «Δεν ήταν τυχαία αυτή μας η επιλογή. Ήδη η εταιρεία – πέραν των παραδοσιακών έργων που δραστηριοποιείται – έχει αποκτήσει διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία στα έργα που σχετίζονται με την παροχή βιώσιμων λύσεων: διαχείριση στερεών και υγρών αποβλήτων, υβριδικά και ενεργειακά έργα off-grid, έργα ενεργειακής αναβάθμισης, αλλά και εκτέλεση καινοτόμων/πρωτότυπων ενεργειακών έργων» ανέφερε ο γενικός διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης, Παναγιώτης Γαρδελίνος από το βήμα της εκδήλωσης.
Η στρατηγική αυτή κίνηση φέρνει στο προσκήνιο την εταιρεία, καθώς οι διεθνείς επιταγές σήμερα καλούν για μία «πράσινη» στροφή, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης. Με τον ανανεωμένο Τομέα Sustainable Engineering Solutions, η MYTILINEOS προσαρμόζει την τεχνογνωσία της στις Λύσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης και παράλληλα σχεδιάζει:
α) Να συνεχίσει να αξιοποιεί το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κατασκευή θερμικών μονάδων και να αναπτυχθεί περαιτέρω στο χώρο της Μεταφοράς & Διανομής και
β) Να αναπτυχθεί στοχευμένα στο χώρο των υποδομών, μέσω έργων ΣΔΙΤ και παραχωρήσεων και έργων που απαιτούν ειδική τεχνογνωσία.