1. Home
  2. Ηλεκτρισμός
  3. Διπλά «χρυσή» η ΖeniΘ στα Sports Marketing Awards 2024
Διπλά «χρυσή» η ΖeniΘ στα Sports Marketing Awards 2024

Διπλά «χρυσή» η ΖeniΘ στα Sports Marketing Awards 2024

0

Η εταιρεία διακρίθηκε με δύο Gold βραβεία για την καμπάνια «Be Part Of The Team», στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR.

Χρυσή αναδείχθηκε η ZeniΘ, ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, στην απονομή των βραβείων Sports Marketing Awards 2024. Κατά την απονομή, που διοργανώθηκε για 6η συνεχόμενη χρονιά από την Boussias Events, η κορυφαία εταιρεία ενέργειας έλαβε δύο Gold βραβεία στις κατηγορίες “Best Use of Performance Marketing” και “Best Sponsorship Program / Strategy for Team Sports” για το σχεδιασμό και την επιτυχημένη υλοποίηση της καμπάνιας «Be Part Of The Team», στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, τοποθετώντας τη ΖeniΘ ανάμεσα στους… πρωταθλητές της βραδιάς.

Η καμπάνια «Be Part Of The Team»

Στο πλαίσιο της χορηγίας της προς την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, η ZeniΘ δημιούργησε, σε συνεργασία με την Ogilvy Greece, την καμπάνια «Be Part Of The Team», η οποία αναδεικνύει για ακόμη μια φορά τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει κορυφαίες εμπειρίες και μοναδικά προνόμια σε όλους. Με αφετηρία την digital πλατφόρμα ZeniΘ Power Up που «προσφέρει περισσότερα για να ζείτε ομορφότερα», ο online διαγωνισμός «Be Part Of The Team» έδωσε τη δυνατότητα σε δύο τυχερούς φιλάθλους να ταξιδέψουν με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR και να παρακολουθήσουν ένα εκτός έδρας παιχνίδι στο Βελιγράδι. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα premium πακέτο φιλοξενίας και φυσικά να γνωρίσουν τους παίκτες της ομάδας από κοντά και να γίνουν οι ίδιοι «μέρος της ομάδας»!

Η καμπάνια πλαισιώθηκε με μια ολιστική, “full-funnel” digital επικοινωνία, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα σε leads και δείκτες awareness, μέσα από την προβολή της στις πλατφόρμες Meta, Google και TikTok. Ταυτόχρονα, για την ευρύτερη προώθηση της καμπάνιας αξιοποιήθηκαν και τα αντίστοιχα κανάλια επικοινωνίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερες από 2.500 συμμετοχές στον διαγωνισμό, σε διάστημα μόλις 10 ημερών.

Ο κ. Fulvio Siotto, Διευθύνων Σύμβουλος της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς μια τόσο σημαντική και δυναμική συνεργασία να επιβραβεύεται, καθώς αναδεικνύει τη συνεχή δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας, για μια σύγχρονη και αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση, προσφέροντάς τους παράλληλα μοναδικές εμπειρίες. Είμαστε υπερήφανοι που τα Sports Marketing Awards ξεχώρισαν την καμπάνια «Be Part Of The Team» και εξαιρετικά χαρούμενοι που η συγκεκριμένη ενέργεια αγκαλιάστηκε τόσο θερμά από τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό».