SMA Remote Service

SMA Remote Service

0
0

Με το SMA Remote Service η SMA σας παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών προληπτικής τεχνικής υποστήριξης που ελέγχει μέσω τηλεπιτήρησης τη λειτουργία των μετατροπέων.


sma remote serviceΗ απρόσκοπτη λειτουργία της φωτοβολταϊκής σας εγκατάστασης διασφαλίζεται από πιθανές απώλειες απόδοσης. Μόλις εντοπίσουμε κάποια ασυνήθιστη ένδειξη, επικοινωνούμε μαζί σας. Έτσι στην περίπτωση που απαιτείται τεχνική υποστήριξη, μπορούμε να αντιδράσουμε από κοινού ακόμα πιο γρήγορα, αφού τα σχετικά δεδομένα έχουν ήδη αξιολογηθεί.


Οι υπηρεσίες συμπεριλαμβάνουν:
• Πλήρη επιτήρηση των μετατροπέων σχεδόν σε πραγματικό χρόνο
• Τηλεφωνική επικοινωνία εντός τεσσάρων ωρών (στο πλαίσιο των εργάσιμων ημερών και ωρών)
• Ανάλυση της ένδειξης σφάλματος από τη γραμμή τεχνικής υποστήριξης SMA Service Line
• Ανάπτυξη πρότασης για επίλυση


Τα οφέλη σας:
• Προτεραιότητα στη γραμμή εξυπηρέτησης
• Επαγγελματική διάγνωση σφαλμάτων και προτάσεις επίλυσης
• Διαφάνεια μέσω αναφορών
• Απευθείας ανταλλαγή δεδομένων με τη γραμμή εξυπηρέτησης SMA Service Line
• Βέλτιστος βαθμός χρήσης της εγκατάστασης


Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία SMA Remote Service οποιαδήποτε στιγμή κατά τη λειτουργία της εγκατάστασής σας, με ελάχιστη διάρκεια ισχύος ενός έτους.


Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας SMA Remote Service είναι η ύπαρξη: α) καταγραφέα δεδομένων εγκατάστασης της SMA (π.χ. Sunny WebBox) β) αδιάλειπτης σύνδεσης στο διαδίκτυο καθώς και γ) σταθερής δημόσιας IP διεύθυνσης ή υπηρεσίας Dyndns.


Συνδυάζοντας την υπηρεσία SMA Remote Service με το πρόγραμμα εγγύησης της SMA, η SMA παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης. Η συσκευή αντικατάστασης και η υποστήριξη από τους τεχνικούς μας εντός του χρόνου εγγύησης είναι φυσικά δωρεάν.