Οι νέες συνεργασίες της ΕΠΑ Αττικής και τα σχέδια της για το 2018
Την επέκταση της σε όλη την Ελλάδα αλλά και τις νέες συνεργασίες ανακοίνωσαν χθες ο Γενικός Διευθυντής της ΕΠΑ Αττικής κ. Γιάννης Μητρόπουλος και ο διευθυντής marketing κ. Παναγιώτης Αλεξόπουλος.
Της Φαίδρας Μαυρογιώργη (faidra@energyin.gr)
Μετά το άνοιγμα της αγοράς φυσικού αερίου, η ΕΠΑ Αττικής (ή αλλιώς Φυσικό Αέριο Αττικής) μπαίνει σε μια νέα εποχή, όπου εκτός από πάροχος φυσικού αερίου θα είναι και πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος, όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν. Οι υπηρεσίες της δεν θα περιορίζονται, όπως πρώτα, μόνο στην Αττική αλλά θα αφορούν όλη την Ελλάδα.
Το χαρτοφυλάκειο της εταιρείας περιλαμβάνει 350.000 πελάτες φυσικού αερίου, και στόχος είναι να φτάσει τους 50.000 πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος μέσα στο 2018.
Σύμφωνα με τον κ. Αλεξόπουλο επίκεντρο της εταιρείας έιναι τα προϊόντα, η εμπιστοσύνη των πελατών, η προστιθέμενη αξία και η εμπειρία εξυπηρέτησης. Πάνω στο κομμάτι της προστιθέμενης αξίας, η εταιρεία προχώρησε στη σύναψη τεσσάρων νέων συνεργασιών. Η πρώτη είναι με την Vodafone, η οποία θα πουλάει στα 360 καταστήματα της συμβόλαια της ΕΠΑ Αττικής για φυσικό αέριο και ρεύμα.
Η δεύτερη συνεργασία της με την Alpha Bank, δίνει την δυνατότητα στους πελάτες της ΕΠΑ Αττικής εάν εξοφλούν τον λογαριασμό με κάρτα Alpha, θα κερδίζουν για κάθε ευρώ 4 πόντους, τους οποίους θα μπορούν να εξαργυρώνουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα, σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις.
Η άλλες δυο συνεργασίες, αφορούν όσους πελάτες παλιούς ή καινούργιους εγγραφούν στην υπηρεσία My account -η υπηρεσία αυτή προσφέρει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας- της ΕΠΑ Αττικής.
Συγκεκριμένα μέσω της συνεργασίας της ΕΠΑ Αττικής με την EuropeAssistance, οι πελάτες της εταιρείας θα απολαμβάνουν υπηρεσίες καθημερινής βοήθειας και προστασίας όλο το 24ώρο, σε επείγουσες καταστάσεις, όπως βλάβη στα υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, στις κλειδαριές, στο λεβητοστάσιο ή θραύση κρυστάλλων. Τέλος η συνεργασία με τον όμιλο της Interamerican θα προσφέρει στους πελάτες της ΕΠΑ Αττικής ασφάλεια του περιεχομένου του σπιτιού ή της επιχείρησης σε περίπτωση κλοπής, πυρκαγιάς, φυσικής καταστροφής ή βλαβών για ποσό έως και 3.000 ευρώ.
Online εξυπηρέτηση
Ο κ. Αλεξόπουλος επεσήμανε πως η εταιρεία έχει εγκαταστήσει νέα πληροφοριακά συστήματα, όπως το CRN και το billing, με στόχο της αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης από τον Ιανουάριο του 2018, που προσφέρει τους πελάτες, μέσα από νέο πρωτοποριακό λογαριασμό που θα απαντά στοχευμένα μέσω μηνύματος στις ερωτήσεις των καταναλωτών.
Κοινός λογαριασμός
Σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο, όσοι πελάτες κλείσουν πακέτο energy double play, δηλαδή και φυσικό αέριο και ρεύμα, θα λαμβάνουν ένα κοινό λογαριασμό. Στη αρχή θα είναι δυο ξεχωριστοί στον ίδιο φάκελο και μέσα στο 2018 θα ενσωματωθούν. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι ο νέος λογαριασμός της εταιρείας, θα είναι εξατομικευμένος, με σχεδιαγράμματα της κατανάλωσης, της σύγκρισης με το πετρέλαιο και θα παρουσιάζει το ενεργειακό αποτύπωμα του κάθε πελάτη.