1. Home
  2. Ηλεκτρισμός
  3. Η Samsung Electronics Hellas διακρίθηκε στα CRM Grand Prix Customer Service Awards της Teleperformance
Η Samsung Electronics Hellas διακρίθηκε στα CRM Grand Prix Customer Service Awards της Teleperformance

Η Samsung Electronics Hellas διακρίθηκε στα CRM Grand Prix Customer Service Awards της Teleperformance

0

Η Samsung Electronics Hellas απέσπασε τιμητική διάκριση κατά την απονομή των βραβείων εξυπηρέτησης της Teleperformance Greece “CRM Grand Prix Customer Service Awards 2021” για την άριστη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών που παρέχει, κατακτώντας το πρώτο βραβείο στην κατηγορία τηλεφωνικών κέντρων έως 50 εκπροσώπων.

Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος της Samsung Electronics Hellas, Buyng Moo (Θεόφιλος) Shin, ο οποίος δήλωσε: «Σας ευχαριστούμε για αυτή τη διάκριση. Πρόκειται για μια σημαντική αναγνώριση της προσπάθειας και του έργου του Customer Service της Samsung Electronics Hellas, ενός τμήματος που αποτελεί σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων μας στην Ελλάδα. Αυτό το βραβείο απονέμεται στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, μια dream team που είναι πάντα διαθέσιμη να βρει απαντήσεις, να παρέχει λύσεις, να συζητήσει και να εξυπηρετήσει τελικούς καταναλωτές της Samsung Electronics Hellas».

Ο καθιερωμένος θεσμός των CRM Grand Prix Customer Service Awards, που διοργανώνει η Teleperformance Greece, πραγματοποιήθηκε για 22η συνεχή χρονιά με τη μορφή ψηφιακής εκδήλωσης, στοχεύοντας στην ανάδειξη και τη βράβευση των βέλτιστων πρακτικών σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών στην ελληνική αγορά. Στη διοργάνωση συμμετέχουν τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των μεγαλύτερων brands που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η αξιολόγηση αυτών βασίζεται σε συγκεκριμένα κριτήρια όπως την ποιότητα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης μέσω μυστικών κλήσεων και emails, καθ’ όλη τη διάρκεια της επικοινωνίας. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται πως τα αποτελέσματα του διαγωνισμού βασίζονται στην πραγματική απόδοση των επιχειρήσεων.

Η Samsung Electronics Hellas έχει αποσπάσει συνολικά επτά (7) βραβεία στην ιστορία του θεσμού, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει σε επίπεδο επικοινωνίας και υποστήριξης των καταναλωτών, για τη διασφάλιση μιας απρόσκοπτης εμπειρίας τεχνολογίας, με στόχο οι χρήστες να αξιοποιούν στο έπακρο τα Samsung προϊόντα τους.