1. Home
  2. Νέα
  3. Η LG είναι ο απόλυτος σύμμαχος του καταναλωτή
Η LG είναι ο απόλυτος σύμμαχος του καταναλωτή

Η LG είναι ο απόλυτος σύμμαχος του καταναλωτή

0

Με αφορμή την Ημέρα του Καταναλωτή που πλησιάζει, η LG Electronics (LG) αποδεικνύει για ακόμη μία φορά το πόσο ενδιαφέρεται για τους καταναλωτές και φροντίζει να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη κι επιθυμία τους. Λευκές και μαύρες συσκευές αποτελούν σίγουρα μερικές από τις πιο πολύτιμες και απαραίτητες αγορές για την καθημερινότητα όλων. Η εταιρεία, ως ο απόλυτος σύμμαχος του καταναλωτή, βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό του, όχι μόνο με προτάσεις για ποιοτικές και προηγμένες συσκευές, αλλά και μέσα από όλο το εύρος του service που παρέχει τόσο σε pre- όσο και σε after-sales επίπεδο.

Σταθερός της στόχος είναι να συμβάλει στην επιμήκυνση της ζωής των συσκευών, στην εξοικονόμηση χρημάτων από μελλοντικές δαπανηρές επισκευές, καθώς και του χρόνου που αφιερώνετε στην εύρεση τεχνικού. Με αυτόν τον τρόπο η Ζωή Όλων Γίνεται Καλύτερη!

Μέσω της υπηρεσίας επέκτασης εγγύησης LG Premium Careφροντίζει ώστε η επισκευή των αγαπημένων σας συσκευών να γίνεται με αυθεντικά LG ανταλλακτικά, γρήγορα και από τεχνικούς εξουσιοδοτημένους από την LG.

Για την άμεση και εύκολη εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να έρθετε σε απευθείας επικοινωνία με εκπροσώπους της LG ανά πάσα στιγμή, χάρη στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας η οποία λειτουργεί καθημερινά, 7 ημέρες την εβδομάδα, όλο το 24ωρο [1]. Κι επειδή η LG νοιάζεται για όλους και επιθυμεί να κάνει την ζωή και την εξυπηρέτησή σας ευκολότερη ακόμα κι όταν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, παρέχει την ευχέρεια προγραμματισμού κλήσης την ώρα της επιλογής σας με εκπρόσωπο της εταιρείας. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει με όποιον τρόπο επιθυμείτε εσείς, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email, chat, WhatsApp, ακόμα και με ThinQ App message, απευθείας από την ThinQ™ εφαρμογή σας.

Και η φροντίδα του καταναλωτή δεν τελειώνει εδώ! Η LG προσφέρει την δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω telepresence για οποιοδήποτε ζήτημα σας απασχολεί σχετικά με τις συσκευές της. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιτρέψετε την πρόσβαση στην κάμερα του κινητού σας και οι εκπρόσωποι της LG μπορούν να παρατηρήσουν μαζί σας τη συμπεριφορά της συσκευής, ώστε να σας προτείνουν λύσεις άμεσα κι αποτελεσματικά. [2] Εναλλακτικά, εάν το ζήτημα που σας απασχολεί αφορά στην LG τηλεόρασή σας, μπορείτε να επωφεληθείτε του ιδανικού Remote Service που παρέχεται από την LG, δίνοντας πρόσβαση στην τηλεόρασή σας, στον εκπρόσωπο που σας εξυπηρετεί. Με αυτήν την απλή διαδικασία, του δίνετε την δυνατότητα να ανατρέξει στο menu και τις ρυθμίσεις της τηλεόρασης απευθείας, κάνοντας επίδειξη λειτουργιών ή διαγνωστικό έλεγχο σε περίπτωση προβλήματος, προκειμένου να σας προτείνει ενδεδειγμένες λύσεις [3].

Επιπλέον, για να μπορείτε να απολαύσετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, χωρίς να ταλαιπωρηθείτε ούτε στο ελάχιστο, η παραλαβή και η παράδοση γίνεται δωρεάν, απευθείας στον χώρο επιλογής σας [4].

Η  LG έχει δεσμευτεί προς κάθε καταναλωτή να είναι διαρκώς «εκεί», όχι μόνο την Ημέρα του Καταναλωτή αλλά και κάθε μέρα, προσφέροντας τη βέλτιστη καταναλωτική εμπειρία μέσα από παροχές και λειτουργίες που κάνουν την Ζωή σας Καλύτερη, μετατρέποντας κάθε στιγμή της ημέρας σας σε μοναδική κι ευκολότερη!

[1] Εξαιρούνται οι ημέρες αργίας.

[2] Ισχύει για οικιακές συσκευές, τηλεοράσεις, οθόνες υπολογιστών.

[3] Ισχύει μόνο για Smart τηλεοράσεις, κατασκευής 2020 και μεταγενέστερης.

[4] Ισχύει για τηλεοράσεις άνω των 43″, οικιακές συσκευές και οθόνες υπολογιστών και εφόσον υπάρχει τοπικό εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο.

tags: