Home Νέα Το πρόγραμμα υποστήριξης υπηρεσιών της Daikin κατακτά σημαντικό ορόσημο
Το πρόγραμμα υποστήριξης υπηρεσιών της Daikin κατακτά σημαντικό ορόσημο

Το πρόγραμμα υποστήριξης υπηρεσιών της Daikin κατακτά σημαντικό ορόσημο

0
0

Η πλατφόρμα Stand By Me (SBM) της Daikin κατέκτησε νέο ρεκόρ αυτό το μήνα, καθώς οι καταχωρημένες εγκαταστάσεις ανέρχονται πλέον σε 100.000.

Το Stand By Me είναι μια υπηρεσία που ξεκίνησε το 2016 και έχει ως στόχο να παρέχει ξεγνοιασιά στον τελικό χρήστη, σε ό,τι αφορά υπηρεσίες μετά την πώληση.

Η πλατφόρμα υποστηρίζει και συνδέει επαγγελματίες εγκαταστάτες, τελικούς χρήστες και οργανισμούς όπως παρόχους κοινωνικής στέγασης. Η πλατφόρμα επιτρέπει την εύκολη διαχείριση των πολλαπλών συνδεδεμένων εγκαταστάσεων καθώς και την άμεση πρόσβαση, με βάση το cloud, για μέτρηση και διαχείριση εξ’ αποστάσεως.

Από τον Σεπτέμβριο του 2019, η υπηρεσία SBM έχει καλύψει 20 χώρες με 62.000 εγγεγραμμένους τελικούς χρήστες. Η εκατοστή χιλιοστή εγκατάσταση προήλθε από την Ιταλία.

Αυτό το επίτευγμα ορόσημο υπογραμμίζει τον σημαντικό αντίκτυπο που έχει αυτή η υπηρεσία τόσο στους πελάτες και συνεργάτες όσο και σε τελικούς χρήστες, παρέχοντας τις βέλτιστες υποστηρικτικές υπηρεσίες μετά την πώληση.

Ο κ. Θωμάς Μπανάκας, Διευθυντής τμήματος After Sales της DAIKIN HELLAS, δήλωσε σχετικά: «Η Daikin, ως πρωτοπόρος στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, χρησιμοποιεί τις εν λόγω υπηρεσίες  για την διευκόλυνση των συνεργατών και των πελατών της με σκοπό τη διατήρηση των υψηλών προδιαγραφών λειτουργίας του εκάστοτε εξοπλισμού Daikin καθώς και της εμπειρίας του να είσαι κάτοχος ενός ή περισσοτέρων Daikin».

Για περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία Stand By Me επισκεφθείτε το https://standbyme.daikin.gr/el/ ή επικοινωνήστε με τον τοπικό Daikin συνεργάτη. 

tags: