1. Home
  2. Ηλεκτρισμός
  3. ΔΕΔΔΗΕ: Νέος Κώδικας Δεοντολογίας
ΔΕΔΔΗΕ: Νέος Κώδικας Δεοντολογίας

ΔΕΔΔΗΕ: Νέος Κώδικας Δεοντολογίας

0

Τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας του ΔΕΔΔΗΕ ενέκρινε προ ημερών το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει τις αρχές και τις αξίες της εταιρείας και των εργαζομένων της και συντάχθηκε στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης της και προσαρμογής της εταιρείας στις αυξημένες απαιτήσεις της εναρμονισμένης στα ευρωπαϊκά πρότυπα αγοράς ενέργειας.

Ο Κώδικας περιλαμβάνει τις θεμελιώδεις αρχές, τους κανόνες και τις αξίες που διαμορφώνουν το πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ΔΕΔΔΗΕ και καθορίζουν την καθημερινή συμπεριφορά και πρακτική της εταιρείας.

Το σύνολο αυτό των αρχών και κανόνων περιγράφει τη συμπεριφορά που αναμένει η εταιρεία από τους εργαζομένους τηςς, καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο διεξάγει τις πάσης φύσεως δραστηριότητες με τους προμηθευτές, τους συνεργάτες της και τους Χρήστες του ΕΔΔΗΕ.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί υποχρεωτικό πρότυπο συμπεριφοράς που πρέπει να εφαρμόζεται πιστά, χωρίς παρεκκλίσεις, σε όλη την κλίμακα του ΔΕΔΔΗΕ. Οι καθ’ ύλην αρμόδιοι προϊστάμενοι είναι οι αρμόδιοι να εποπτεύουν την εφαρμογή του. Δεδομένου ότι δεν είναι εφικτό ο Κώδικας να προβλέπει και να περιλαμβάνει κάθε δυνατή περίπτωση, οι προϊστάμενοι που εποπτεύουν την εφαρμογή του θα είναι οι αρμόδιοι για την επίλυση τυχόν θεμάτων που θα ανακύψουν, σε συνεργασία με την ανώτερη ιεραρχία τους, τη ΔΝΥ και τη ΔΑΝΠ.

Η διαπίστωση παραβάσεων του παρόντα Κώδικα επιφέρει τις επιπτώσεις που προβλέπονται στο ισχύον νομικό πλαίσιο και το Πειθαρχικό Δίκαιο της Εταιρίας.

Οι 21 ενότητες του Κώδικα Δεοντολογίας

Ο Κώδικας αποσκοπεί στην καθοδήγηση στην λήψη αποφάσεων σε περιπτώσεις στις οποίες μπορεί να δημιουργηθούν διλήμματα σχετικά με τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς και αντιμετώπισης θεμάτων που άπτονται των αρχών και κανόνων της επιχειρησιακής ηθικής.

Το περιεχόμενό του αναπτύσσεται σε 21 επιμέρους ενότητες, οι οποίες αφορούν τα εξής:

1.Ανθρώπινα Δικαιώματα – Αποφυγή διακριτικής μεταχείρισης

2.Συνθήκες Εργασίας

3.Ασφάλεια και Υγεία

4.Συνεχής Βελτίωση

5.Καινοτομία

6.Κοινωνική Ευθύνη

7.Περιβάλλον

8.Συμμόρφωση με το Νόμο

9.Διαφάνεια και Αξιοπιστία

10.Διαφθορά

11.Πολιτική Δώρων – Δωροδοκία

12.Κλοπή/Απάτη/Πλαστογραφία

13.Απαγόρευση Διακρίσεων και Παρενοχλήσεων

14.Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

15.Εμπιστευτικότητα

16.Σύγκρουση Συμφερόντων

17.Υποχρέωση Αφοσίωσης

18.Συμπεριφορά προς τους πελάτες και το κοινό

19.Συμπεριφορά έναντι των μετόχων

20.Σχέσεις με τρίτους συνεργάτες

21.Καινοτομία και Δημιουργικότητα

 

Δείτε τον Κώδικα Δεοντολογίας του ΔΕΔΔΗΕ εδώ.