1. Home
  2. Ηλεκτροκίνηση
  3. NRG: Στόχος τα 1.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2023
NRG: Στόχος τα 1.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2023

NRG: Στόχος τα 1.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2023

0

Η NRG προχωρά δυναμικά στην εγκατάσταση ταχυφορτιστών, ενώ στόχος της είναι η δημιουργία 1.000 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την χώρα, στη διετία 2022-2023.
Το δίκτυο της, σήμερα, περιλαμβάνει περισσότερους από 120 φορτιστές σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, έναντι των 80 που διέθετε τον περασμένο Οκτώβριο, όταν και ανακοίνωσε την υπηρεσία incharge. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, μπορεί κανείς να βρει το σημείο φόρτισης που τον εξυπηρετεί, να επιλέξει το είδος φόρτισης που επιθυμεί, να παρακολουθήσει τη φόρτιση και να ολοκληρώσει την πληρωμή του.

Μέχρι στιγμής, όλες οι εθνικές οδοί έχουν καλυφθεί μέσω των 26 σημείων φόρτισης στους ΣΕΑ, όπου υπάρχουν πρατήρια της AVIN και της Shell, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η τοποθέτηση ταχυφορτιστών σε κεντρικά σημεία πόλεων. Το δίκτυο παρακολουθείται με προσοχή και πολλά είναι εκείνα τα σημεία, στα οποία γίνεται αναβάθμιση της δυναμικότητας των φορτιστών αναλόγως με την ζήτηση, όπως για παράδειγμα στο ΣΕΑ της Αταλάντης. Την ίδια στιγμή, η NRG συζητά με επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία, σούπερ μάρκετ, parking, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια, αλλά και επιχειρήσεις για την κάλυψη των αναγκών των υπαλλήλων τους.

Έτσι, πολύ σύντομα αναμένεται να ανακοινώσει δυο συμφωνίες με μεγάλες εταιρίες, ενώ παράλληλα γίνονται συζητήσεις και με κάποιες μικρότερες για την κάλυψη των εγκαταστάσεων τους με φορτιστές.
Σκοπός της NRG, μέλος του ομίλου Motor Oil, είναι να λάβει ισχυρή θέση στην αναπτυσσόμενη αγορά της ηλεκτροκίνησης η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί δυναμικά τα επόμενα χρόνια και ειδικά μετά το 2025.
Τα μηνύματα άλλωστε είναι τουλάχτιστον θετικά, αφού για παράδειγμα το 2019 ξεπεράστηκαν κατά πολύ οι στόχοι του ΕΣΕΚ ως προς τον στόλο ηλεκτρικών οχημάτων. Ειδικότερα, το 2019 οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με το αισιόδοξο σενάριο αναμένονταν να φτάσουν περί τα 3.795 οχήματα, ενώ τελικά οι προσδοκίες ξεπεράστηκαν, φτάνοντας τελικά τα 6.882.

Στο πλαίσιο αυτό, η NRG, επιταχύνει τον βηματισμό της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας το δίκτυο πρατηρίων της Shell και της Αvin αλλά και σε νέες συνεργασίες με τρίτους.
Αναφορικά με το κόστος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση από την NRG, για την απλή φόρτιση, το ποσό ανέρχεται στα 40 λεπτά ανά κιλοβατώρα και για ταχεία φόρτιση, που καλύπτει το 80% της μπαταρίας στο ημίωρο, το κόστος ανεβαίνει στα 50 λεπτά η κιλοβατώρα (πλέον ΦΠΑ). Όπως είναι γνωστό, η εταιρία προσφέρει το ειδικό πρόγραμμα incharge home, με ειδικό πρόγραμμα χρέωσης του φορτιστή, ο οποίος μάλιστα επιδοτείται.

Σημειώνεται ότι οι ταχυφορτιστές τoυ δικτύου incharge, είναι εγκατεστημένοι σε στρατηγικά σημεία των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, καλύπτωντας το μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου και είναι ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του σε λιγότερο από μισή ώρα.

tags: