1. Home
  2. Νέα
  3. Ε. Ράπτη: «Η καινοτομία και η εμπειρία του καταναλωτή η βασική στρατηγική στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας»
Ε. Ράπτη: «Η καινοτομία και η εμπειρία του καταναλωτή η βασική στρατηγική στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας»

Ε. Ράπτη: «Η καινοτομία και η εμπειρία του καταναλωτή η βασική στρατηγική στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας»

0

Για το ψηφιακό μέλλον της ενέργειας, το όραμα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, την καινοτομία μέσω νέων υπηρεσιών και τη στρατηγική στην εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μίλησε η Έλενα Ράπτη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ‘Επιμελώς Επιχειρείν’ που διοργάνωσε το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Αθήνας και το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η κ. Ράπτη ανέλυσε τις στρατηγικές παρεμβάσεις που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η εταιρεία, αλλά και το όραμα όλων των ομάδων για την ανάπτυξη τεχνολογιών που δημιουργούν αξία και σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στις επενδύσεις της εταιρείας στον άξονα της καινοτομίας και της σταθερής εξέλιξης και αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σε αυτό το πλαίσιο, η κ. Ράπτη παρουσίασε και την υπηρεσία Smarthink, του πρώτου οικοσυστήματος έξυπνης διαχείρισης και εξοικονόμησης ενέργειας για το σπίτι με τεχνητή νοημοσύνη, που στοχεύει στην ενεργειακή εξοικονόμηση, δημιουργώντας μια αυτοματοποιημένη εμπειρία κατανάλωσης ενέργειας και αποτελεί το πρώτο βήμα από την πλατφόρμα υπηρεσιών του μέλλοντος που σχεδιάζει το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε και με την αποτύπωση των επενδύσεων της εταιρείας στην επόμενη μέρα και σε τομείς που θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον της ενέργειας, δημιουργώντας επιπλέον αξία και μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.