1. Home
  2. Νέα
  3. Σ. Παππάς (PappasClima): «Η εταιρεία μας έθεσε τις βάσεις για ποιοτική και αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών στην αγορά του κλιματισμού, της θέρμανσης και του εξαερισμού»
Σ. Παππάς (PappasClima): «Η εταιρεία μας έθεσε τις βάσεις για ποιοτική και αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών στην αγορά του κλιματισμού, της θέρμανσης και του εξαερισμού»

Σ. Παππάς (PappasClima): «Η εταιρεία μας έθεσε τις βάσεις για ποιοτική και αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών στην αγορά του κλιματισμού, της θέρμανσης και του εξαερισμού»

0

Συνέντευξη: Μαργαρίτα Ασημακοπούλου

Σε μια συζήτηση εφ’όλης της ύλης, ο κ. Σταύρος Παππάς, της PappasClimaμάς μίλησε για την πορεία της εταιρείας, για το διευρυμένο πελατολόγιο της αλλά και για τα μελλοντικά της πλάνα.

 

1.Κ. Παππά, πείτε μας δυο λόγια για την πορεία της εταιρείας, η οποία μετρά ήδη 34 χρόνια από την ίδρυσή της

Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1987 από τον κο Αλέξανδρο Παππά με την επωνυμία Α.ΠΑΠΠΑΣ Μ.ΕΠΕ και συνεχίζει δυναμικά, κλείνοντας 35 χρόνια παρουσίας στο χώρο των HVAC εφαρμογών. Στην πορεία αυτή, έχουμε πολύχρονη  συνεργασία με τις μεγαλύτερες εισαγωγικές επιχειρήσεις στο τομέα μας καθώς και με καταξιωμένους συνεργάτες στο τομέα των Η/Μ εφαρμογών. Οι πελάτες μας είναι στους τομείς της βιομηχανίας, του λιανικού εμπορίου, των κατασκευών κ.α.

Η εταιρεία μας με το brand name PappasClima πια, ακολουθεί το μοντέλο της ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω πιστοποιήσεων ISO 9001:2015,  ISO 14001:2015, ISO 45001:2018. Επίσης, εδώ και 2 χρόνια είμαστε στην φάση ψηφιοποίησης της εταιρείας , γεγονός που μας επιτρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας τόσο στους προμηθευτές μας όσο και στους πελάτες μας.

 

2.Στον χώρο σας βλέπουμε ότι ο ανταγωνισμός γίνεται ολοένα και πιο έντονος. Ποιο είναι το δικό σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

Κατά τη διάρκεια της πολυετούς παρουσίας μας στο χώρο, η εταιρεία μας έθεσε τις βάσεις για ποιοτική και αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών στην αγορά του κλιματισμού, της θέρμανσης και του εξαερισμού απασχολώντας τεχνικούς όλων των βαθμίδων και συνεργάτες με πολυετή εμπειρία. Ως εκ τούτου, η παρεχόμενη ποιότητα αναφορικά στις υπηρεσίες μας- μελέτη , επίβλεψη, after sales service, συμβόλαια συντήρησης κα- παραμένει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

 

3.Παρατηρούμε ότι το πελατολόγιο σας είναι ιδιαίτερα εμπλουτισμένο. Πώς το πετύχατε αυτό;.

Όπως αναφέρθηκε, έχουμε πολυετείς συνεργασίες με εταιρείες όπως τη ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS στην λιανική πώληση, τα ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΧΑΛΥΨ και την ΕΛΒΑΛ στη βιομηχανία, την ΑΤΕΡΜΩΝ ΑΤΕ στον κατασκευαστικό κλάδο και πλήθος άλλες εταιρείες. Οι συνεργασίες αυτές βασίζονται στο αμοιβαίο σεβασμό και την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών.

 

4.Έχουμε δει ότι κρατικά προγράμματα, όπως το «Εξοικονομώ Κατ’οίκον» βοηθάνε γενικότερα τον κλάδο. Πιστεύετε ότι χρειάζονται κι άλλες τέτοιες ενέργειες;

Δυστυχώς, η κλιματική αλλαγή μας χτυπά την πόρτα , εδώ και αρκετό καιρό. Οι συνέπειες της θα είναι οδυνηρές αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα. Τα προγράμματα αυτά συμβάλλουν αποφασιστικά προς την κατεύθυνση αυτή γενικότερα αλλά και ειδικότερα για τον κλάδο μας, προσφέροντας ανάσα στις επιχειρήσεις που ταλαιπωρήθηκαν κατά τη διάρκεια της κρίσης. Με χαρά διαπιστώνουμε ότι καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ενεργειών και διατίθενται αξιόλογα κονδύλια. Χρειάζεται όμως ακόμα μεγαλύτερη προσοχή και ενδιαφέρον ώστε τα προγράμματα αυτά να επεκταθούν και να βοηθήσουν όσο περισσότερους γίνεται.

 

5.Ποια είναι τα πλάνα και οι στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια;

Οι στόχοι μας παραμένουν η ικανοποίηση του πελάτη και η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Τα πλάνα μας περιλαμβάνουν τον πλήρη εκσυγχρονισμό της οργάνωσης και διοίκησης. Στα άμεσα πλάνα μας είναι η περαιτέρω διεύρυνση του κύκλου εργασιών μέσω των συμβολαίων συντήρησης .

tags: